Iskustvo zlata vrijedi: Pogledajte kako su izgledale prezentacije studenata

Autor: Ivan Delić , 09. siječanj 2014. u 18:05
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Prvi dio case studyja za Vipnet održao se u prostoru same kompanije, gdje su dva natjecatelja – Jelena Milardović i Mate Knezović, uz nazočnost zaposlenika Vipneta, održali svoje prezentacije.

Poslovni dnevnik i 24sata u sklopu projekta pod nazivom Iskustvo zlata vrijedi povezuju inovativne studente, željne iskustva s kompanijama FranckGrawe, Podravka, Uniqa, Zagrebačka banka, Zagrebačka Pivovara, Styria i Vipnet. Cilj projekta je da se studenti prijave za Top poslodavca kod kojeg bi voljeli odraditi praksu i na taj način steći iskustvo koje će im zlata vrijediti u nastavku karijere.

Vipnet kao jedan od poslodavaca prvi je predstavio svoje kandidate. Iz velikog broja prijavljenih Vipnet je selekcijom odabrao kandidate koji se bore za poziciju u odjelu kontrolinga.

Prvi dio case studyja za Vipnet održao se u prostoru same kompanije, gdje su dva natjecatelja – Jelena Milardović i Mate Knezović, uz nazočnost zaposlenika Vipneta, održali svoje prezentacije.

Visoka kvaliteta prezentacije

Sa zavidnim prezentacijskim vještinama kandidati su u 20 minuta pokazali rješenje za dva zadatka koja su im postavljena. Jelena Milardović je svoj projektni seminar nazvala “Telekom industrija u Hrvatskoj”, dok je Mate Knezović održao prezentaciju o mogućnostima gospodarstva koje bi teleoperateri mogli pozitivno iskoristiti za proširenje broja korisnika.

Jelena, studentica financijskog smjera matematike na PMF-u, prokomentirala je mogućnosti zapošljavanja mladih ljudi s visokostručnom spremom te ustvrdila: “Mislim da je fakultet bitan, ali ako čovjek ima završen fakultet i iskustva u CV-u koji se tiču njegovog smjera te praksu, izazvat će veće zanimanje poslodavca. Također će se isticati od ostalih kandidata”.

Mate, student ekonomije na sličan je način prokomentirao stanje u državi s obzirom na visoku stopu nezaposlenosti mladih: ”Danas ima jako puno mladih koji su nezaposleni, a ja bih sugerirao da nešto naprave kako bi se razlikovali od svojih vršnjaka. Kandidati trebaju biti po nečemu posebni te imati znanje koje drugi nemaju, kako bi otišli do svoga idealnog poslodavca i njemu se prezentirali”.

Vladimir Benić, voditelj kontrolinga poslovnog područja u Vipnetu, koji je kao budući mentor kandidata s pažnjom odslušao prezentacije, prokomentirao je samu selekciji kao dugotrajan proces koji se ne može olako shvatiti. Kao poželjne kvalitete istaknuo je iskustvo u radu te faktor dodatne vrijednosti zbog kojeg se kandidat odvaja od konkurencije.

Produkcija videa: Neuralab

Komentirajte prvi

New Report

Close