Online kupovina sve se više razvija, pa imati dobru strategiju online prodaje za svakog trgovca mora postati imperativ.
Zanimljivo istraživanje objavila je velika konzultantska kuća Milward Brown Digital, koja provodi razna istraživanja kako bi svoje klijente mogli savjetovati kako na najbolji način upravljati brendom, optimizirati ulaganja u medije i komunikacije i pozicionirati se na digitalnom tržištu. Milward Brown Digital tako je na temelju istraživanja zaključio kako su vlasnici mobilnih računala aktivniji kupci, koji stranice za trgovinu u želji da pronađu najbolju kupovinu posjećuju 6,2 puta, dok vlasnici osobnih računala posjećuju tek 2,9 puta mjesečno. Ipak, trgovci bi trebali znati i kako su vlasnici PC-ja vjerniji kupci, jer mjesečno posjećuju 11 stranica trgovaca, dok kupci preko mobilnih uređaja posjete čak 23 trgovačke stranice. Važno je da vlasnici trgovine znaju kako nije važno da njihova stranica bude atraktivna, jer 60 posto online kupaca uvijek provodi vlastito istraživanje o proizvodu, bilo da je to recenzija, preporuka prijatelja ili stranica koja uspoređuje cijene.
Vlasnici PC-ja u prosjeku triput pregledaju neki proizvod prije nego li ga kupe, a kupci s pametnim telefonom pregledaju ga čak šest puta. Online kupci su najaktivniji u vremenu kada ne mogu fizički odlaziti u trgovine – posebice nedjeljom, te u vremenu između 20 sati i ponoći. Kupci s mobilnih uređaja puno se više koriste aplikacijama kojima traže proizvode ali i društvenim mrežama na kojima traže preporuke. Značajna razlika u pregledavanju video sadržaja-tek je četiri posto korisnika PC-ja spremno pogledati neki video vezan uz proizvod, a pogledat će ga čak 15 posto korisnika pametnih telefona. Istraživanje je otkrilo i neke karakteristike koje dijele osobe koje kupuju preko osobnih računala u odnosu na one koji se služe mobitelima i tabletima. Tako se pokazalo kako je među kupcima preko mobilnih uređaja pet puta više ljubitelja kazališta nego među kupcima koji koriste PC, ali i četiri puta više ljubitelja nogometa nego među korisnicima PC-ja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu