Kriza na tržištu prodaje novih automobila u Hrvatskoj i dalje traje pa je u 2013. godini zabilježeno 3463 manje novih registracija nego godinu ranije.
Tako je prema prvim preliminarnim podacima u 2013. godini registrirano 27.897 novih automobila, što je 11 posto manje nego u 2012. godini. Najveći godišnji pad zabilježen je 2012. godini kada je registrirano 24,5 posto manje novih automobila nego godinu ranije. Gospodarska kriza i pad kupovne moći očito i dalje utječu na ponašanje kupaca, iako je među njima u 2013. godini bilo spremnih registrirati luksuzni Ferrari čija su dva modela novoregistrirana u 2013. godini.
Na čelu ljestvice najprodavanijih automobila u 2013. godini našao se Volkswagen čijih je 4701 automobila registrirano u 2013., što je 16 posto svih novoregistriranih automobila u Hrvatskoj prošle godine. Slijedi ga Opel s 2693 registrirana modela koji tako drži 9,65 posto tržišta automobila u Hrvatskoj. Francuski proizvođač Peugeot drži 7,34 posto tržišta s 2047 registriranih automobila u 2013., a četvrtu poziciju zauzeo je korejski Hyundai.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu