Moskva Za suvenire, poklone prijateljima, hranu i alkohol predstavnici ruske srednje klase ove su godine spremni izdvojiti oko 450 eura.
Ovo su podaci tradicionalnog istraživanja javnog mnijenja tvrtke Deloitte, nazvano "Božićno raspoloženje", javlja Ruski vjesnik. Sudeći po brojkama, ono je među Rusima na visokoj razini. Pritom, rast prihoda nije glavni razlog potrošačke groznice. Više od polovice ispitanika je svoju namjeru da potroši više objasnilo željom da uživa u životu i da ne misli previše o nestabilnosti gospodarstva, što se uklapa u ruski mentalitet, smatra direktor Centra za primijenjenu psihologiju Sergej Ključnikov. Za ovu pozitivnu reakciju postoji nekoliko razloga. Prije svega, ljudi su umorni od negativnosti i žele praznično raspoloženje. Osim toga, ulogu igra i ukorijenjena ideologija potrošnje. Ljudi žele biti sretni bez obzira na situaciju i trošiti bez obzira na situaciju. Ovo je karakteristično za ruski nacionalni karakter. Glavna stavka rashoda kod Rusa su pokloni, a potrošnja na njih ove će godine porasti za 17 posto, na gotovo 200 eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu