Agrokor je priopćio kako je Stanić Grupa kupila Jamničin Juicy, čime su potvrđeni raniji medijski napisi o navedenoj akviziciji. Priopćenje Agrokora prenosimo u cijelosti:
"Danas je u sjedištu Agrokora potpisan kupoprodajni Ugovor između Jamnice, kompanije u sastavu Agrokor koncerna i Stanić Grupe, kompanije sa sjedištem u Splitu, o preuzimanju linije voćnih sokova Juicy. Investicija je vrijedna 45 milijuna eura.
Na osnovi toga kupoprodajnog ugovora s Jamnicom, Stanić Grupa postaje novim vlasnikom punionice sokova u Jastrebarskom te brendova sokova pod nazivima Juicy, TO, Juicy Fruits, Juicy Kids i Juicy Vita. Ovom snažnom investicijom vrijednom 45 milijuna eura, Stanić Grupa potvrdila je svoju stratešku odluku ulaska u segment proizvodnje sokova s ciljem daljnjeg novog ulaganja u proizvodnju te jačanja i širenja biznisa i brendova na tržištima regije. Na ovaj način Stanić Grupa, koja je dosad snažnije bila prisutna na tržištu BiH, čini velik korak u širenju na Hrvatsku i susjedna tržišta te postaje jedan od značajnijih ulagača na hrvatskome tržištu.
Jamnica nastavlja uspješno širenje biznisa na tržištu regije i šire u segmentu voda, ledenih čajeva, gaziranih pića i funkcionalnih napitaka te širenje prodaje i distribucije trgovačke robe.
Stanić Grupa sa sjedištem u Splitu, od svog osnutka 1993. godine razvija poslovanje na dvama susjednim tržištima te u ovom trenutku zapošljava 500 zaposlenika.
U proteklih dvadeset godina Grupa je bila orijentirana mahom na distribuciju pića, tehničke robe i duhanskih proizvoda, te u tim segmentima postigla iznimne uspjehe i status organizacije s uspješnom distributivnom mrežom i vrhunskom uslugom prema kupcima i potrošačima.
Dugogodišnja suradnja s vodećim svjetskim kompanijama u segmentima pića, duhana i tehničke robe, potvrda su da je Stanić grupa uspješno usvojila visoke svjetske standarde poslovanja i s tim zaleđem bila spremna za nove izazove, prije svega za razvoj vlastite proizvodnje, posebno na onim područjima na kojima se već dokazala u distribuciji i izgradnji branda.
U tom smislu, akvizicija Juicy sokova idealno se uklapa u definiranu viziju Stanić grupe, koja ne samo da namjerava održati visoki nivo kvalitete, već proširivati asortiman i proizvodne kapacitete u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.
U vrlo kratkom periodu planira se otvaranje novih radnih mjesta, a jedan od prioriteta bit će i maksimalno iskorištavanje domaćih resursa i kadrova te na taj način osnaživanje domaće industrije u obje države."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kolike je uopće imala jamnica prihode od tog đusija.i kolika im je marža.tek nakon toga možemo o cijeni diskutirati
koliko onda vrijedi recimo maraska(sokovi,sirupi,alkoholna pića) kad za đusi daju 50 milja eurića.
U Sloveniji je lider u sokovima već desetljeća Fructal koji je u vlasništvu srpske firme Nektar koja je isto tako uvjerljivi lider u Srbiji. Pored toga što su to vodeći brendovi u tim državama on je kupnjom Mercatora zajamčio nekoliko godina da neće značajnije mijenjati domaće dobavljače a i politika to ne bi blagonaklono gledala. Nisu Slovenci i Srbi kao naši političari da ih boli ona stvar. On od svih tržišta samovolju s dobavljačima može provodit samo u RH. A i razvoj novog brenda Juicy u tim državama ne bi bio nimalo jeftin. Da su dali npr 25 mil za Juicy ok ali 45 je pre pre previše! I nekad moćna Podravka posrnula je na sokovima i to zbog dubioza u koje ih je odvukla kupnja sokova Lero za 20 mil eura od koje se isto očekivalo brda i doline da bi ih danas potpuno gasili i taj brend nestaje. Zatvorili su pogone u Rijeci i zatvaraju u Lipiku. Zato je Podravka tu di je..umjesto moćne regionalne kompanije sve više je to lokalna podravska manufaktura u kojoj se broj zaposlenih drastično smanjuje
Pa normalno da imaju moderne pogone ali to se podrazumijeva…da je samo do.pogona svatko bi mogao to kupit na kredit i radit sokove. Ne kažem da Juicy nije ok,naprotiv dobri su ali to ne vrijedi ni približno toliko. Ima i drugih odličnih sokova..nedavno sam probao novi Capy Palpy…od toga se teško može napravit bolji sok za tu cijenu a uvozi ga Coca Cola Rumunjska. Ako im nije osigurao ekskluzivu na policama to im se ulaganje neće vratit desetljećima ako i uopće…ipak on ne da zlatne brendove Janu,Jamnicu,Ledo itd.
Ne širi li se kolega na Sloveniju i dalje gdje je Mercator prisutan, polica im je osigurana svugdje s nekim razumnim rabatom i vjerojatno normalnom odgodom plaćanja, po meni odlično ulaganje Stanića
Najbolji sok na svijetu bez konkurencije: Tropicana.
Vaš link …
Uključite se u raspravu