Agencija Valicon i ove je godine izmjerila snagu brendova robe široke potrošnje na području svih zemalja regije – Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Crne Gore i Makedonije. Na vrhu liste našla se Milka koja je u 2013. pokazala inovativnost u kombiniranju klasičnog marketinga, samog proizvoda i gramaže te cjenovnog pozicioniranja, ističe portal jatrgovac.com koji donosi i ostale regijske gigante.
1. Milka
2. Coca-cola
3. Vegeta
4. Argeta
5. Cedevita
6. Cockta
7. Orbit
8. Nivea creme
9. Smoki
10. Fructal
11. Paloma maramice
12. Nescafe
13. Plazma keksi
14. Aquafresh
15. Jaffa Cakes
16. Fanta
17. Dorina
18. Lenor
19. Pepsi
20. Kiki
21. Chipsy
22. Nutella
23. Ariel
24. Podravka juhe
25. Dukat jogurti
Kriterije izbora i kako izgleda lista po pojedinim zemljama možete provjeriti ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu