EU ipak favorizira Pelješki most

Autor: Josip Bohutinski/VLM , 27. studeni 2013. u 22:00
Radovi na mostu započeli još 2009./G. Jelavic/PIXSELL

Sredinom prosinca studija predizvodljivosti.

Konačni zaključak studije predizvodljivosti o najboljem načinu povezivanje dva dijela Hrvatske bit će obznanjeni sredinom prosinca kad bi se trebao održati zadnji sastanak predstavnika Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Europske komisije s francuskih konzultanatima koji su raditi na toj studiji.

 

285milijuna

eura trebala bi biti cijena gradnje mosta Komarna – Pelješac

Prema informacijama do kojih je došao Večernji list, izrađen je finalni draft te studije, a najbolje rješenje za povezivanje dubrovačkog kraja s ostatkom Hrvatske ostaje kao i u dosadašnjim draftovima – pelješki most. Prema tim informacijama, u odnosu na koridor kroz Neum, tunel i trajektnu liniju, most koji bi koštao oko 285 milijuna eura ostaje kao najmanje rizično rješenje i najpovoljnija opcija koja zadovoljava sve bitne kriterije prema kojima se tražilo rješenje za povezivanje Hrvatske, ali i Europske unije.

Tako je most ocijenjen kao rješenje koje je istovremeno najkvalitetnije i najmanje rizično u ispunjavaju kriterija povezanosti, dostupnosti i sigurnosti. Sve ostale opcije o kojima se u hrvatskoj javnosti špekuliralo kao brzim, jednostavnim, kvalitetnim i jeftinim od strane francuskih konzultanata su odbačeni ili kao nepouzdani i nesvrsishodni ( trajekt) ili kao preskupo i nedokazano rješenje ( potopljeni tuneli).

Komentirajte prvi

New Report

Close