SPTV u potrazi za strateškim partnerom

Autor: Saša Paparella (VLM) , 25. studeni 2013. u 19:46
Petar Čavlović, direktor Sportske televizije/Daniel Kasap/PIXSELL

Direktor Čavlović tvrdi da su ‘došli daleko u pregovorima s važnim regionalnim medijskim igračem’.

Direktor Sportske televizije (SPTV) Petar Čavlović i glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) Josip Čop na tiskovnoj konferenciji održanoj u ponedjeljak izrazili su uvjerenje kako će projekt SPTV-a preživjeti, unatoč velikim problemima u koje je zapao.

"Agencija za elektroničke medije poništila je odluku Visokog upravnog suda kojom je poništen natječaj iz 2010., a po kojemu je tvrtka HOO TV d.o.o. dobila koncesiju za emitiranje Sportske televizije na 15 godina, te nam je produljila koncesiju za još 13 godina. No, kako bismo mogli potpisati novi ugovor o koncesiji, moramo do 20. siječnja sljedeće godine ispuniti sve potrebne preduvjete", rekao je Čavlović."Sportska TV u potrazi je za strateškim partnerom, došli smo jako daleko u pregovorima s jednim važnim regionalnim medijskim igračem, a istodobno radimo na uspostavi suradnje sa sportskom redakcijom HTV-a", dodao je direktor SPTV. U ime HOO-a, vlasnika SPTV-a, progovorio je Josip Čop.

"Kroz medije se provlači da je SPTV Matešin projekt, ali prije početka emitiranja suglasnost za ulazak dali su svi savezi koji su naši članovi, kao i resorno ministarstvo. Prije tri i pol godine bilo je nemoguće predvidjeti sve teškoće. Posljednjih mjeseci vrši se nevjerojatan mobbing nad HOO-om, a pogotovo nad SPTV-om, zbog kojega nam je napravljena šteta od više milijuna kuna, jer je nemoguće pronaći sponzore", požalio se glavni tajnik HOO.

Komentirajte prvi

New Report

Close