Zelena ideja: Više od 70 ekoproizvođača traži pomoć marketinških stručnjaka

Autor: Poslovni.hr/Hina , 25. studeni 2013. u 15:15
Thinkstock

Projekt su podržali i Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.

 Više od 70 hrvatskih ekoloških proizvođača prijavilo se na natječaj Zelena ideja, čiji je cilj pomaganje proizvođačima u nastupu na tržištu besplatnim uslugama promocije koje će im pružati marketinški stručnjaci, izvjestili su iz Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koje je organizator projekta.

Projekt su podržali i Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.

Rok za prijave bio je 15. studenoga, a prijavilo se najviše ekoproizvođača iz Dalmacije, njih 16, koje slijede proizvođači, njih 14, sa zagrebačkog područja, dok se iz Slavonije prijavilo 11 proizvođača.

Gotovo polovina prijavljenih proizvođača bavi se proizvodnjom i preradom ekološkog voća i povrća (31 prijava), a znatan broj prijava odnosi se i na proizvodnju ekološkog vina i maslinova ulja, gdje prednjače dalmatinski proizvođači.

Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka.

Nakon evaluacije prijava, bit će izabrani ekološki proizvođači kojima će besplatnu marketinšku pomoć, poput osmišljavanja ambalaže ili web stranice, pružiti neka od 16 agencija uključenih u projekt.

Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu/izložbi u Zagrebu sredinom travnja te u sklopu festivala Dani komunikacija i Weekend Media Festival.

Komentirajte prvi

New Report

Close