Radni dan urednice portala o hrani izgleda otprilike ovako

Autor: Tomislav Hrastovčak , 15. studeni 2013. u 10:21
Mila Batinica

Mila Batinica odnedavno je glavna izvršna urednica portala Gastro.hr.

Mila Batinica odnedavno je glavna izvršna urednica portala Gastro.hr. Novinarsku karijeru započela je 2006. godine kao novinar u gradskoj rubrici Jutarnjeg lista, a kasnije prelazi u redakciju posebnih priloga, okrenuvši se lifestyle i uredničkim temama, odnosno radu na prilogu Dobra hrana. U razgovoru za Poslovni.hr Mila Batinica priča više o svojoj karijeri i novoj poziciji.

Kako izgleda prosječan radni dan izvršne urednice portala Gastro.hr

Kroz dan odlučujem o objavljivanju sadržaja koji je već isplaniran i većim dijelom pripremljen na tjednoj, pa i mjesečnoj razini, uz što naravno, ide komunikacija s novinarima, članovima drugih povezanih redakcija, vanjskim suradnicima, fotografima… Iako su portali načelno po ritmu objave najbliži dnevnom novinarstvu, food sadržaj je ipak drugačiji i dobrom organizacijom dosta toga se može odraditi na vrijeme i bez stresa. Svaki radni dan prate i strategije i planiranja za novi Gastro, kao i vođenje društvenih mreža. Komunikacija s publikom i objavljivanje sadržaja putem društvenih mreža nastavlja se i nakon radnog vremena. Uglavnom ne ispuštam mobitel iz ruke. Ukratko, ono što je lijepo – cijeli dan pričate o hrani, razmišljate, pišete o njoj, gledate u fotografije hrane. Ono što je posljedica – stalno ste gladni.

Što biste izdvojili kao najdraže trenutke iz svoje dosadašnje karijere?

Najveći izazov, a istovremeno i najveći užitak u dosadašnjoj karijeri, svakako je bio rad na mjesečnom izdanju Dobre hrane. Uživala sam biti zamjenica Željke Klemenčić, prve urednice Dobre hrane, to je za mene bio period intenzivnog učenja, kako o uređivanju mjesečnika, tako i o samoj gastronomiji. Jednako tako, uživala sam i kad sam "naslijedila" Dobru hranu, odnosno poziciju glavne urednice. Bio je to ogroman zalogaj, istovremeno osoban i poslovan izazov. Svatko tko je radio mjesečna print izdanja poznaje nevjerojatno zadovoljstvo stvaranja takvog proizvoda. Tri stvari su mi uvijek bile najdraže – kada bi mi stigle fotografije sa snimanja editorijala, pohvale kolega i čitatelja za dobar broj te uspješne brojke prodaje. Sada ponovno proživljavam fazu fascinacije nekom vrstom medija – online izdanjem ovog puta. Moram brzo učiti i postizati rezultate na Gastru, a to je ono što me uvijek najviše motivira da uronim u neko područje. Brzo sam se "navukla" rad na portalu.

Koji su Vaši ciljevi i planovi na novoj poziciji?

Trenutno je redakcija najviše usmjerena na privlačenje novih čitatelja i stvaranje bogatijeg sadržaja. Istražujemo kakve teme su najčitanije, uspoređujemo, pronalazimo načine kako sadržaju dati dodatnu vrijednost, smišljamo nove formate koji će privući publiku. Izuzetno zanimljiv je taj proces, vrlo brz i vrlo mjerljiv, što je ključna razlika u odnosu weba i printa. Feedback dobivate odmah, brzo nakon objave znate jeste li s nekom temom pogodili publiku pa na temelju toga možete isti sat ili dan prilagođavati daljnje objave. Podaci Gemiusa za rujan s povećanjem posjetitelja (real users) od 25 posto na Gastru dali su nam dodatnu potvrdu da nešto dobro radimo. Osim toga, pripremamo i velike promjene na kojima je angažiran cijeli tim – želimo postići da Gastro postane centralno mjesto koje će okupljati sve zaljubljenike u hrani i koji će tamo pronaći sadržaj za sebe.

Što biste poručili svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u medijskom sektoru?

Rad, rad i još malo rada. Zapravo, još puno rada. Učenje u medijskom sektoru nikada ne prestaje, nema univerzalnih rješenja, nema trenutka u kojem možeš reći "e, sad sam sve prošao i sve znam". Tržište se mijenja, mediji se mijenjaju, publika se mijenja, sve se odvija brzo i moraš se znati prilagoditi. Zaboravi radno vrijeme i uredan uredski život, navikni se na pritisak rokova i fokusiraj se na publiku kojoj se obraćaš. Razmišljaj o čitateljima, o tome tko su oni i što ih zanima, o čemu žele čitati. Zadovoljna (i brojna) publika ono je što proizvod čini uspješnim.

Komentirajte prvi

New Report

Close