U turizmu su internetske tehnologije presudne

Autor: Majda Žujo , 13. studeni 2013. u 22:00
Hrvoje Balen, član Uprave Algebre/Žarko Bašić/PIXSELL

Konferencija Zadar DigIT, kroz svoje medijski učinak, ukazat će i malim poduzetnicima koji žive od turizma koliko je bitno okrenuti se internetu.

Kako bi tvrtke i poduzetnici mogli biti u skladu s novim digitalnim tehnologijama, Algebra je od pretprošle godine veliki naglasak stavila na područje digitalnog marketinga kroz programe usavršavanja i seminare. Osim toga, prošle su godine ugradili i dva kolegija iz područja internetskog marketinga u studijski program multimedijskog računarstva.

"U segmentu usavršavanja, tromjesečni program 'Specijalist za internetski marketing' je trenutno jedan od najtraženijih programa i osim provedbe u učionici, prije mjesec dana smo krenuli i s on-line izvedbom ovog programa. Certifikacijski seminari i radionice iz područja Google AdWords se od ove jeseni u Algebri također odvijaju jako često. Ove godine smo i s Hrvatskom turističkom zajednicom potpisali sporazum o provedbi edukacija iz područja digitalnih tehnologija u turizmu i internetskog marketinga, a što nas je prilično usmjerilo", priča nam Hrvoje Balen, član Uprave Algebre. Kako kaže, upravo kao kotačić koji nedostaje, pojavila se ambiciozna i kompetentna ekipa oko prve konferencije o tehnologijama i digitalnom marketingu u turizmu. Stoga su se odlučili postati edukacijski partner Zadar DigIT-a."Kad su nas organizatori ZadarDigIT-a kontaktirali u inicijalnoj fazi, objeručke smo prihvatili suradnju, jer su nam vizije razvoja tehnologija i marketinga prilično poklopljene, a i možemo pridonijeti sadržaju konferencije", smatra Balen.

S obzirom na ovogodišnji značajan odziv siguran je, kaže, da će se konferencija dodatno razvijati, a Algebra će biti tu da pomogne u osiguravanju eminentnih predavača i pomogne oko popularizacije teme digitalnog marketinga i tehnologija u turizmu. Tako će već od ove godine, svi sudionici konferencije koji će nastaviti svoje školovanje za Internetski marketing u nekom od Algebrinih centara, praktički imati besplatnu kotizaciju za konferenciju, jer će im se iznos plaćene kotizacije odbiti od cijene verificiranog programa obrazovanja 'Specijalist za internetski marketing'."I Zadar DigIT i Algebra imaju zajedničku crtu da žele biti prvi u svojim temama tako da smo već sada počeli dogovarati još neke koncepte za iduću godinu – poput npr. prekonferencijskih dana internetskog marketinga za građanstvo", najavio je Balen.

Kako kaže, kao i u drugim sferama, velike tvrtke i organizacije su vrlo brzo shvatile kakvu konkurentsku prednost ili uštedu im donosi tehnologija, međutim problem imaju male i srednje tvrtke koje se često iz financijskih ili organizacijskih razloga teško odlučuju na implementaciju tehnologija u svoje poslovanje."Upravo u ovom segmentu postoji najveća potreba i zato je Algebra upravo pred početkom edukacijskog projekta upravo za male i srednje poduzetnike u rastu i razvoju, u suradnji s Ministarstvom poduzetništva, a koji će se provoditi u čak osam gradova. Podaci s tržišta pokazuju da poduzetnicima, između ostaloga, najčešće nedostaju upravo znanja plasiranja proizvoda i usluga na tržište.

Predloženi projekt bavi se upravo ovim pitanjima – edukacijom poduzetnika u području organizacije učinkovitije promocije uz pomoć korištenja novih, naprednih informacijskih tehnologija i suvremenih alata", govori Balen. A s obzirom da je turizam jedna od rijetkih hrvatskih gospodarskih grana sa značajnom komponentom izvoza, internetske tehnologije će uskoro ovdje biti od presudne važnosti. Stoga se Balen nada da će i konferencija Zadar DigIT, kroz svoje medijski učinak, ukazati i malim poduzetnicima koji žive od turizma koliko je bitno okrenuti se internetu i novim tehnologijama u privlačenju sve zahtjevnijih korisnika, koji su voljni ostaviti novac u našim turističkim lokacijama."Nedavno prezentirano istraživanje ponašanja potrošača koje provodi Consumer Barometer u suradnji s Googleom ukazalo je na činjenicu da je dodatno porastao broj pojedinaca koji traže informacije, ali i kupuju turističke aranžmane i smještaj putem interneta.

Na vrlo relevantnom uzorku utvrđeno je da čak 53 posto Europljana kupuje turističke aranžmane putem interneta, a hotelski smještaj njih čak 62 posto", ističe Balen dodajući kako je gotovo sigurno da internetski marketing postaje stvar opće kompetentnosti i digitalne pismenosti svih koji se bave marketingom ili ponudom usluga u području turizma. "Upravo zbog toga Algebra već danas nudi cijelu paletu školovanja iz područja internetskog marketinga, društvenih mreža, oglašavanja, internetskih odnosa s javnosti, newsletter marketinga, kao i tehnologija koje podržavaju web prisutnost i razvoj internetskih servisa", poručuje Balen.

Komentirajte prvi

New Report

Close