Berlin Henkel, njemački div robe široke potrošnje, podigao je prognozu marže za ovu godinu, nakon što je operativna dobit u trećem tromjesečju nadmašila prognoze, unatoč negativnom utjecaju tečajnih razlika.
Kompanija koja proizvodi brendove poput Persila i Shcwarzkopfa ostvario je u razdoblju od srpnja do rujna operativnu dobit od 672 milijuna eura, dok su analitičari u prosjeku očekivali 659 milijuna eura. Kako javlja Reuters, kompanija Henkel nakon ovog rezultata očekuje operativnu maržu od 15 posto za tekuću godinu, dok je u ranijoj prognozi ona iznosila 14,5 posto prihoda od prodaje. Uslijed nepovoljnih uticaja deviznih tečajeva, prihodi su, unatoč svim prognozama, pali na 4,18 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu