Premijernim prikazivanjem TV spotova na LED ekranu na zagrebačkom Cvjetnom trgu lansirana je nova imidž kampanja 'Jana – voda s porukom', koju je za klijenta Jamnicu d.d. osmislila agencija za integrirane tržišne komunikacije Unex Grupa.
Kreativni direktor kampanje koja obuhvaća sve ATL i BTL kanale komunikacije je Kruno Serdar, autor "Jana better world" songa Darko Juranović D'Knock sa suradnikom Tihomirom Preradovićem, a redatelj TV spotova Kras Gančev.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu