AutoZubak je započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja tvrtke koji će se sastojati od četiri faze.
Prva je faza rebranding, odnosno promjena vizualnog identiteta i načina komunikacije prema kupcima. U novom sloganu "Ljudi se vraćaju onima kojima vjeruju" krije se tradicija duga preko trideset i pet godina, kada je priča o AutoZubaku i započela. Kako ističu tvorci novoga logotipa iz agencije Bruketa&Žinić, namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu