Monster.com za 4,9 milijuna eura postao suvlasnik portala MojPosao

Autor: Bernard Ivezić , 08. studeni 2013. u 17:11
Igor Žonja i Raimo Makila (PD)

Korisnici u Hrvatskoj dobit će bolji pristup inozemnim poslovima, a strani ulagači domaćim kadrovima.

Monster.com, najveći portal za zapošljavanje na svijetu od 1. siječnja iduće godine postaje suvlasnik portala MojPosao, najvećeg portala za zapošljavanje u Hrvatskoj. Zahvaljujući Monsterovoj logistici, očekuje se da će MojPosao od početka iduće godine imati bogatiju ponudu poslova iz inozemstva te da će strane tvrtke koje žele investirati u Hrvatsku imati brži pristup ljudskim potencijalima ovdje.

Martina Lovrić, voditeljica komunikacija portala MojPosao kaže da si time otvaraju pristup eskpertizi, tehnološkoj podršci i kreiranju novih usluga. “Monster pak u ovom djelu Europe dobiva suradnju sa vodećim portalima za zapošljavanje, a što prije nije imao”, kaže Lovrić.

Tvrtku Tao on-line, koja upravlja s portalom MojPosao osnovao je investitor Nenad Bakić. Prije šest godina prodao ju je britanskom medijskom konglomeratu Daily Mail and General Trust Group (DMGT) koji je za tvrku koja se u međuvremenu proširila i na druge portale. Neslužbeno na tom je poslu zaradio 44 milijuna kuna. Lani se u studenom DMGT povukao iz istočne Europe i MojPosao je potpao pod finsku medijsku grupu Alma Media. Tim potezom MojPosao ulazi u grupu portala koji se prostiru od Finske, Estonije, Litve, Letonije i Poljske preko Češke, Slovačke i Mađarske sve do Hrvatske.

Monster Worldwide i Alma Media dogovorili su se da će udružiti operacije u Europi na temeljima tvrtke Monster Oy. Spomenuta tvrtka udružila se s grupom Alma Media u holding u kojem Monster ima udio od 15 posto, a Alma Media ostatak. Monster je za 15 posto udjela platio 4,9 milijuna eura i u tvrtku unio dosadašnje operacije u okviru Monster Oya. Nova tvrtka zove se Alma Career Oy.

Andrea Bertone, potpredsjednik Monstera za prodaju u Europi i Sjevernoj Americi kaže da Monster i Alma grade ovaj poslovni pothvat na povijesti uspješne dosadašnje suradnje. “To će nam osnažiti ponudu u Istočnoj Europi i omogućiti da ponudimo svjetski kvalitetne usluge zapošljavanja kroz bolje mogućnosti oglašavanja i veću bazu talenata”, naglašava Bertone.

Raimo Mäkilä, stariji potpredsjednik za online tržišta u Alma Mediji kaže da je glavni cilj spajanja rast poslovanja kroz korištenje uzajamnih prednosti.

“Alma Media će zadržati postojeće brendove, uključujući MojPosao, zatim tehnologije, ali će također dobiti pristup Monsterovim tehnologijama, uslugama i prodajnoj mreži”, kaže Mäkilä.

Kako doznajemo u Hrvatskoj se ne očekuju organizacijske i promjene. Igor Žonja, direktor portala MojPosao ostaje na svojoj funkciji, a ne planira se ni promjena imena portala MojPosao.

“Na ovom smo tržištu mi jači brend od Monstera”, zaključuje Martina Lovrić.

Komentirajte prvi

New Report

Close