Hrvatsko udruženje za tržišno komuniciranje (HURA) osnovalo je Hrvatsku udrugu za samoregulativu tržišnih komunikacija (SRO). Cilj udruge je unapređenje kvalitete, ugleda, vjerodostojnosti i uloge tržišnih komunikacija u društvu. SRO će provjeravati prituže pristigle na poruke i kampanje tržišnih komunikacija, ukazivati na narušavanje i kršenje zakona i Kodeksa oglašavanja i tržišnih komunikacija te etike poslovanja tržišnog komuniciranja. Cilj udruge je unapređenje i primjene zakonodavstva na području tržišnog komuniciranja te pružanje savjetodavnu pomoć subjektima tržišnog komuniciranja te državnim institucijama. Predsjednik udruge je Slobodan Presečki iz agencije McCann Erickson.
Hrvatsko udruženje za tržišno komuniciranje (HURA) osnovalo je Hrvatsku udrugu za samoregulativu tržišnih komunikacija (SRO).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu