Milenijska generacija puno putuje i dobro troši

Autor: Marija Crnjak , 27. listopad 2013. u 13:39
Photo: Thinkstock

Marketing i prodajne službe posebnu pažnju trebale bi posvetiti “milenijancima”.

Milenijska generacija, mladi ljudi rođeni nakon 1980. godine trenutno su najizdašnji svjetski putnici, koji su zbog toga posebno zanimljivi svakoj marketing i prodajnoj službi u industriji putovanja. Istraživanje koje je nedavno napravio rezervacijski portal Expedia u suradnji sa svojom službom za poslovna putovanja Egencia, otkrilo je da upravo pripadnici milenijske generacije putuju više od svih ostalih, imaju najrazvijeniji osjećaj za kvalitetan turistički doživljaj i spremni su glasno prigovoriti kad ponuda ne odgovara njihovim očekivanjima.. Istraživanje je obuhvatilo više od 8500 putnika iz 24 zemlje.

Za početak, takozvani milenijanci godišnje odlaze na put skoro devet puta, bilo službeno ili u privatnom aranžmanu, a čak i kratak posjet prijateljima ili rodbini pretvaraju u mini odmor. Vrlo rado dane službenog putovanja spajaju s privatnim odmorom, odnosno produžavaju putovanje. Čak tri od petoro ispitanih svoje je službeno putovanje prošilo na odmor. Također, bacaju se na dobru hranu i spremni su je dobro platiti, pogotovo ako ju plaćaju službenim karticama, odnosno na službenom putu

Milenijanci će više od ostalih generacija javno progovoriti o lošoj usluzi koju su doživjeli na putovanju, a četvoro ot pet ispitanih u anketi je izjavili da su im online recenzije jako važne kad donose odluke o tome kamo će putovati.

Komentari (1)
Pogledajte sve

“…spremni su je dobro platiti, pogotovo ako ju plaćaju službenim karticama.”

Normalno da dobro placaju kad trose tudje pare…

New Report

Close