Ovo je najpopularnija strana ‘žestica’ u Hrvatskoj

Autor: Darko Bičak , 18. listopad 2013. u 13:59
Thinkstock

Od 2008. bilježi prodaju na razini milijun prodanih 0,7l boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića na hrvatskom tržištu.

Kompanija G3 Spirits, zastupnik Jägermeistera za Hrvatsku, danas je predstavila prodajne rezultate ovog brenda za prva tri kvartala koji pokazuju, kako kažu u samoj tvrtki, da je brend potvrdio svoju lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s 629.545 prodanih boca.

Jägermeister od 2008. bilježi prodaju na razini milijun prodanih 0,7l boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića na hrvatskom tržištu. Trenutno Jägermeister zauzima oko četvrtine ukupnog tržišta stranih alkoholnih pića u Hrvatskoj.

Pozitivne trendove brend bilježi i na globalnoj razini, pa je tako Jägermeister 2012. godinu završio s rekordnim brojkama. Rast prodaje od oko dva posto ostvaren je zahvaljujući 89,2 milijuna prodanih 0,7l boca, što je brendu osiguralo ukupno 7. mjesto u svijetu kada je riječ o premium alkoholnim pićima te uvjerljivo prvo mjesto u kategoriji likera.

Da bi brend, unatoč financijskoj krizi u većini svijeta, uspio zadržati ukupan rast prodaje najviše su doprinijeli odlični rezultati u SAD-u, čak nevjerojatni u zemljama poput Brazila, Južnoafričke Republike i Južne Koreje te neočekivano dobri u većini europskih zemalja. Od europskih zemalja nevjerojatan je prodajni skok tako zabilježila Velika Britanija, završivši 2012. godinu s čak šest milijuna prodanih boca.    

Komentirajte prvi

New Report

Close