Švedski modni maloprodajni lanac Hennes & Mauritz (H&M) objavio je u utorak da mu se prodaja u rujnu smanjila dva posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Takav rezultat u kompaniji tumače nepovoljnim utjecajem kalendarskih čimbenika. U prethodnom mjesecu prodaja je porasla četiri posto.
Ako se uzmu u obzir i nove trgovine, otvorene prije manje od godinu dana, prodaja je u rujnu porasla sedam posto iskazano u lokalnim valutama. U prethodnom mjesecu poskočila je 14 posto.
Krajem rujna lanac je imao ukupno 3006 trgovina, u odnosu na 2669 koliko ih je imao 30. rujna 2012.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu