Na radionicama konkurenti na projektu rade zajedno

Autor: Majda Žujo , 15. listopad 2013. u 17:55
Sam Moorthy na radionici je predstavio zanimljiv alat za planiranje strategije/Davor Višnjić/PIXSELL

Radionica je polaznike naučila kako planirati kratkoročno s dugoročnim ciljevima.

Pojmove strategije i taktike ne razumiju, ili bar ne koriste svi na isti način.

 

Mijailović

Zanimljiv mi je bio pogled na strategiju iz drugog kuta

Različite kompanije i brendovi vide ih različito, no ključno je da strategija i taktika budu usklađene kako bi bile fokusirane na dugoročne benefite, pogotovo kada su opstanak i prodaja brenda pod pritiskom. Kako biti uspješan u tome, marketinškim stručnjacima različitih profila nedavno je u Zagrebu pokušao dočarati i Sam Moorthy, profesionalni konzultant i trener. "U današnjem poslovanju, a posebno u brend marketingu i komunikacijama svi gledaju kako što prije doći do rezultata. Svi rezultat očekuju odmah, rast očekuju odmah. Ja to poštujem, no potrebno se fokusirati i na dugoročnu korist", kazao nam je Moorthy koji je vodio prvu ovosezonsku HowToWow radionicu koje organizira Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). 

Iskusni marketingaši
Radionica je okupila veliki broj iskusnih markentigaša: od strateških planera, voditelja ključnih klijenata, kreativnih direktora, koji su zajednički izrađivali taktički i strateški plan komunikacije na kojoj će se graditi neki brend. Većina njih takve stvari radi svakodnevno, no Moorthy im je predstavio alat za planiranje strategije i taktike kojim će lakše doći do rezultata. Riječ je o tablici u kojoj svatko korak po korak odgovara na pitanja poput onoga na koji će način komunikacija izgraditi neki brend, tko je njegov potrošač, koja je sama ideja brenda, što bi od potrošača željeli da misle o brendu ili učine.

 

Vukić

Ne moraš uvijek slušati ono što je 'core' tvog posla

Zatim, što potrošača sprečava da nešto učini, kako ga se može na to motivirati te zašto bi potrošač trebao povjerovati brendu. Iako im je to možda svakodnevni posao, sudionici su se podsjetili stvari koje su s vremenom možda i zaboravili – kako kombinirati strategiju i taktiku i planirati kratkoročno s dugoročnim ciljevima na umu te kako procijeniti koje taktike će osnažiti brend, a koje ograničiti njegov potencijal. Nakon radionice, polaznici su podijelili dojmove o naučenom. "Zanimljiv mi je bio pogled na strategiju iz nekog drugog kuta. 

Dojmovi polaznika
Mislim da je bila posebno korisna onima koji se ne bave strateškim planiranjem, jer se mogu bolje upoznati s alatima i vidjeti koji je to proces dolaska do definiranja poruka", kazala nam je Jelena Mijailović, stariji strateški planer u Digitelu. Mijajilović je radionice pohađala i prošle godine, a najkorisnije joj je vidjeti primjere iz prakse. "Interesantno je da su teme radionica uvijek iz različitih segmenata marketiga. Ne moraš uvijek slušati ono što je 'core' tvog posla, već možeš dobiti uvid i u ono što rade drugi", dodala je, a praktični primjeri bili su najkorisniji i Svjetlani Vukić koja je senior account executive u agenciji Bruketa&Žinić OM. "Puno toga viđenog na radionicama možemo primijeniti i u svom radu. Učimo kako percipirati potrebe klijenata koji se, kroz vrijeme i situaciju na tržištu – mijenjaju", kaže Vukić dodajući kako je odlično što polaznici ovakvih radionica imaju prilike raditi u grupama s kolegama iz industrije koji su obično konkurencija.

 

Balić

Radionice nam donose strukturiranje raspršenog znanja

"Dobro je raditi s ljudima s kojima inače ne radimo, koji rade sličan posao ili neki drugi posao unutar agencije. Oni možda imaju drugačija znanja i razmišljanja koja možemo iskusiti", kazala je Vukić.  Posao vođenja klijenata i vođenja većih projekta Tomislava Balića, business leadera u Publicisu dobit će pak dodanu vrijednost jer se na HowToWow radionici podsjetio onoga što je s godinama možda i zaboravio. "Radionice nam donose svojevrsno strukturiranje znanja koje se u poslovanju i rokovima često rasprši na sve strane. Ovakvi seminari taj kaos povezuju u smislenu strukturu", priča nam Balić kojega se najviše dojmio upravo predstavljeni alat za planiranja, iako svaka agencija ima vlastite alate koje njeguje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close