Peugeot nikada nije prezao zakoračiti u nepoznato, ni pokušati nešto čega su se ostali bojali. U novi model 308 uložili su višegodišnje iskustvo u proizvodnji kompaktnih limuzina, dogradili ga onim što su naučili kod luksuznih modela i sve to zajedno začinili novom tehnologijom.
Novi 308 nastao je na novoj EMP2 platformi koja je dopustila smještanje kotača u same kutove karoserije, a time i manji prevjes. Masa je pala za čak 140 kilograma zahvaljujući vrhunskoj optimizaciji i korištenju aluminijskih legura, postupkom rezerviranim prije svega za luksuzne automobile. Primjerice, samo su stražnja vrata lakša za tri kilograma, zahvaljujući primjeni kompozitnog materijala na bazi plastike.
Izgledom 308 prilično odskače od dosadašnjeg izgleda na koji smo navikli od Peugeota. Sprijeda je dobio veliku masku s kromiranim okvirom koja naglašava luksuz i eleganciju, a izgled dodatno zaokružuju i naglašavaju LED prednja svjetla koja serijski dolaze u Allure paketu, najvišem paketu opreme. LED pokazivači smjera u okvirima vanjskih retrovizora dodatno podižu njegov vanjski izgled.
S nešto manjim stražnjim staklom i podignutim LED svjetlima koji izgledom prate zakrivljene motive 308 djeluje dinamično i kompaktno.
Unutrašnjost je također doživjela velike promjene, Peugeot je uveo i-Cockpit koji se sastoji od četiri povezana elementa: kompaktnog upravljača, instrumenata u razini očiju te povišene središnje konzole i velikog 9,7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir. Ekran okružuju ventilacijski otvori, a zahvaljujući funkcijama koje su sada potpuno implementirane u sustav ekrana, konzola je "počišćena" od prekidača, krasi ju jednostavnost i preglednost.
Osim gumba za glasnoću i otvora za CD, nema nikakvih drugih elemenata. Na višim paketima opreme ručna kočnica je elektronički upravljana. 308 je dobio i vrhunski Denonov sustav zvučnika koji se oblikom savršeno uklapaju u dizajn unutrašnjosti. Upravljač promjera 351 mm jedan je od najmanjih u klasi, a nudi odličnu preglednost instrumenata i više prostora za noge. Unatoč kompaktnim vanjsim dimenzijama sa 470 litara prtljažnika novi 308 je postao najprostraniji u klasi.
Novi 308 nudit će se u početku s već poznatih pet motora, tri benzinska i dva dizelska. Benzinska gama počinje s trocilindarskim 1,2-litrenim VTi motorom snage 82 KS, zatim 1,6 THP s 125 KS i najjači benzinski 1,6 THP sa 155 KS. Dizelski motori su popularne dvije inačice 1,6-litrenog HDi motora s 92 KS i 1,6 e-HDi s 115 KS.
Ukorak s novim tehnologijama, a zahvaljujući smanjenoj masi, skraćenim prevjesima, spuštenom težištu (20 mm niže), električnom servu, kompaktnom upravljaču, gumama s malim otporom kotrljanja te kočnicama visokih performansi, 308 krase odlična vozna obilježja. Peugeot se pobrinuo i za pomoćne sustave u vožnji poput Driver Assistance Packa. Dostupan uz doplatu, sustav nudi radarski tempomat, upozorenje na opasnost od sudara i automatsko kočenje u hitnim slučajevima. Tu su još i: nadzor mrtvog kuta, električna parkirna kočnica, kamera za vožnju unatrag, otvaranje i pokretanje vozila bez ključa i pomoć pri parkiranju.
Želeći pomaknuti ljestvicu još više i diferencirati se od ostalih proizvođača, Peugeot je luksuz i kvalitetu postavio kao imperativ na svim razinama. Od izgleda, preko izbora materijala, spojeva karoserijskih dijelova i elemenata unutrašnjosti, zvučne izolacije do trajnosti.
Peugeot slovi kao jedan od naprednijih proizvođača automobila s prednjim pogonom. Kod poboljšanja vozačkih karakteristika ako prvo prionete smanjenju mase, ne možete promašiti. 308 u najslabijoj, trocilindarskoj benzinskoj verziji težak je samo 1075 kilograma. Slobodno možemo reći da je to za serijski automobil ove veličine perolaka kategorija.
Cijene novog 308 kreću se od 116.025 kuna za osnovni model s 1,2-litrenim motorom do 164.950 kuna za potpuno opremljeni 1,6 THP sa 155 KS. U ponudi su tri osnovna paketa opreme, a ponuda opcijskih nadoplata je zaista bogata i opširna. 308 lako je prilagoditi vlastitom ukusu i željama.