Portorož Na natjecateljski dio ovogodišnjeg europskog oglašivačkog festivala Golden Drum, koji će se održati od 9. do 11. listopada u Sloveniji, prijavljeno je 1395 radova, što je tri posto manje nego prošle godine, a sve je više prijava iz država "nove Europe".
Zanimljivo je da su gotovo trećinu radova prijavile nezavisne agencije koje se natječu za nagradu Tartini. Najveći porast prijava u single channel sekciji zabilježen je u skupini mobilnih radova te digitalnih radova, što odražava trend rasta digitalnog komuniciranja i kreativne upotrebe digitalnih kanala.
Najveći pad prijava je u skupini dizajn robnih marki i korporativnog identiteta te radijskih oglasa. U multichannel sekciji su direktne kampanje i eventi zabilježile porast broja prijava. Kako objašnjavaju u Slovenskoj oglašivačkoj komori, koja je organizator Golden Druma, direktne kampanje i eventi postaju, u vrijeme smanjivanja snage masovnih medija, sve upotrebljiviji i korisniji medij komuniciranja s potrošačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu