Udružili se da bi kupcima donijeli ‘globalnu mrežu pametnih terminala za parkiranje’

Autor: Objava za medije , 03. listopad 2013. u 14:10
Srceenshot: YouTube

MasterCard je najavio ekskluzivno globalno partnerstvo s vodećim svjetskim pružateljom usluge parkiranja – Parkeon, ‘kako bi donijeli kupcima globalnu mrežu pametnih terminala za parkiranje’.

MasterCard je najavio ekskluzivno globalno partnerstvo s vodećim svjetskim pružateljom usluge parkiranja – Parkeon, 'kako bi donijeli kupcima globalnu mrežu pametnih terminala za parkiranje'.

Ova platforma koju je razvio MasterCard omogućit će pregled ponuda relevantnih trgovina za vrijeme dok kupac plaća parkiranje. "Ovaj će novi proces transformirati doživljaj kupnje i osmišljen je kako bi donio različite pogodnosti kupcima – u pravo vrijeme na pravome mjestu. Ovaj moćni novi digitalni kanal za kupnju omogućit će trgovcima targetirano predstavljanje različitih ponuda", kažu iz Mastercarda.

"Ovaj je sustav prvi takve vrste, ne zahtijeva komplicirani proces prijave ili instalaciju na pametni telefon što čini doživljaj kupnje bržim, lakšim i dostupnijim za svakoga. Pilot  program bit će lansiran u Rockville Centeru, NY, 7. listopada, kada će MasterCard platforma biti integrirana u postojeće Parkeon terminale. (pogledajte kratak YouTube video kako biste vidjeli ovu uslugu u akciji). Ovo globalno partnerstvo izgrađeno je na dosadašnjoj uspješnoj suradnji između dvije kompanije čiji je cilj poticati potrošače da se odmaknu od gotovine i krenu prema beskontaktnom plaćanju", navodi se u priopćenju.

Parkeon je trenutačno prisutan u 55 zemalja, uključujući i Hrvatsku.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close