Povezali grupnu kupnju i destinacijski menadžment

Autor: Bernard Ivezić , 30. rujan 2013. u 22:01
Slavko Vuković, Ivan Turkalj i Stela Cerić kao prve korisnike svog rješenja vide Istarsku županiju i grad Pulu

Ambiciozan mladi tim s iskustvom u grupnoj kupnji i brendiranju osmislio rješenje za destinacijski menadžment.

Dok HTZ i gradovi traže informatička rješenja za destinacijski menadžment mladi tim iz Zagreba spojio je taj novi trend u turističkoj promidžbi s ljubavi prema pametnim mobitelima, iskustvom u brendiranju i grupnom kupnjom.

Startup CitySoul ambiciozno cilja na turiste koji žele na licu mjesta saznati što mogu pojesti, popiti, pogledati, odslušati, otplesati ili na bilo koji drugi način okusiti na određenoj destinaciji. I sve to kroz kombinaciju digitalnih oglasnih panela, mobilnu aplikaciju i web sučelje.Istarska županija i Pula, uvjeren je Slavko Vuković, voditelj tima CitySoul, prve su destinacije koje bi mogle prepoznati potencijal ovog rješenja.

"Pula bi bio grad izvrstan za prvu implementaciju CitySoula, a isto tako, Zadar i Dubrovnik, te Zagreb i Osijek", kaže Vuković. Dodaje da će aplikacija nuditi crtice o destinaciji, poput one da je najpoznatiji liker Maraschino nastao u Zadru, zatim razmjenu fotografija putem Facebooka po tematskoj osnovi, gradski navigator s podacima o hotelima, javnom prijevozu i rent-a-caru pa sve do kuponske prodaje. "Portali grupne kupovine poput Kolektive prvenstveno su orijentirani našim ljudima", komentira Vuković. Dodaje da im je sustav popusta, naplate korisnicima i podjele provizije između portala i izvršitelja usluge kompliciran te da im u zadnje vrijeme pada i prodaja.

"Vrijeme je za nešto novo što širi ponudi i na turiste, što je jednostavnije i što nudi više interakcije između korisnika", pojašnjava Vuković. Kaže da su se on i Ivan Turkalj, suosnivač CitySoula, upoznali za lansiranja portala KupiMe dok im se dizajnerica Stela Cerić priključila kasnije. Ističe da im je najveći uspjeh do sada stvaranje brenda Izvorno.hr, nekad uspješne kreativne agencije."Veže nas velika želja za promjenom nečega što ne valja i vjera da možemo promijeniti nešto nabolje makar bili krizitirani", kaže Vuković koji smatra da je njihovo rješenje  i cijenovno povoljno. Planiraju ga prodavati za 800 tisuća kuna po implementaciji plus 80 tisuća kuna za mjesečno održavanje."Tako bi pokrili troškove, a financirali se od reklama i kuponske prodaje", zaključuje Vuković.

Komentirajte prvi

New Report

Close