‘Hrvatska može napraviti svoju Tevu’

Autor: Bernard Ivezić , 26. rujan 2013. u 16:44
Thinkstock

Hrvatska može jednako snažno razviti svoju vlastitu industriju kao što je to napravio Izrael, poručio je Leonard Brody.

Hrvatska može jednako snažno razviti svoju vlastitu industriju kao što je to napravio Izrael, u kojem je tako nikla Teva, samo treba naglasak u razvoju staviti na inovativnost poručio je Leonard Brody na uvodnom predavanju 7. Combis konferencije kojoj je Poslovni dnevnik medijski pokrovitelj. Brody tvrdi da u tome nije ključ u kapitalu već u stvaranju klime pogodne za razvoj inovacija, a da je upravo to ljepilo za kapital.

"Kad imate to ljepilo onda se igrate velikih brojki jer većina startupa propada, ali oni rijetki koji uspiju, oni stvarno uspiju i tako nastaju kompanije poput Teve, koja je u Hrvatskoj prisutna preko Plive, i tada one pomažu stvarati nove startupe i kreće pravi razvoj", pojašnjava Brody koji je nedavno s partnerima prodao tvrtku koja je, između ostalog, vlasnik LA Lakersa i organizator aktualne svjetske turneje Justina Biebera.
Dodaje da danas ne živimo u novoj industrijskoj revoluciji već u vremenu koje u poslovnom i svakom drugom smislu sliči na razdoblje nakon prirodne nepogode.

"Zadesio nas je digitalni tsunami, koji se odvija brže od bilo kakve industrijske revolucije i koji redefinira ne samo privatne industrije već sve institucije na kojima počiva naš život uključujući obrazovanje, religiju i brak", kaže Brody.

Navodi da to dovodi do situacije da je danas u SAD-u normalno da se većina koji stupaju u brak upoznaje prvo preko interneta, da glazbena industrija stvara novu industriju oko avatara preminulih glazbenika i da se očekuje da će masovni trend postati fantasy sport, odnosno mogućnost navijači glasovanjem preko SMS-a odlučuju zajedno s trenerom koji će igrač zaigrati na utakmici. Brody dodaje da taj novi svijet mijenja i oglašavanje.

"Oglašivači su još uvijek usmjereni na mjerenje klikova i slične pokazatelje, ali sve više postaju svjesni da korisnici danas odjednom koriste više medija i da im pažnja više nije fokusirana na isti način kao i prije, a to stvara potpuno nove koncepte i pristupe u oglašavanju, ali i općenito načinu na koji mediji funkcioniraju", kaže Brady. Zaključuje da je upravo u takvom sve rascjepkanijem društvu novinarstvo pred novom renesansom u kojoj novinare gleda kao kormilare novog društva.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Stvarno smo majstori….imali odličnu firmu pa ja dotukli do temelja i sada što imamo….

Imali i prodali…jeftino.

Imali ste Istraživački institut, pa ste ga prodali….

New Report

Close