Hrvatska može jednako snažno razviti svoju vlastitu industriju kao što je to napravio Izrael, u kojem je tako nikla Teva, samo treba naglasak u razvoju staviti na inovativnost poručio je Leonard Brody na uvodnom predavanju 7. Combis konferencije kojoj je Poslovni dnevnik medijski pokrovitelj. Brody tvrdi da u tome nije ključ u kapitalu već u stvaranju klime pogodne za razvoj inovacija, a da je upravo to ljepilo za kapital.
"Kad imate to ljepilo onda se igrate velikih brojki jer većina startupa propada, ali oni rijetki koji uspiju, oni stvarno uspiju i tako nastaju kompanije poput Teve, koja je u Hrvatskoj prisutna preko Plive, i tada one pomažu stvarati nove startupe i kreće pravi razvoj", pojašnjava Brody koji je nedavno s partnerima prodao tvrtku koja je, između ostalog, vlasnik LA Lakersa i organizator aktualne svjetske turneje Justina Biebera.
Dodaje da danas ne živimo u novoj industrijskoj revoluciji već u vremenu koje u poslovnom i svakom drugom smislu sliči na razdoblje nakon prirodne nepogode.
"Zadesio nas je digitalni tsunami, koji se odvija brže od bilo kakve industrijske revolucije i koji redefinira ne samo privatne industrije već sve institucije na kojima počiva naš život uključujući obrazovanje, religiju i brak", kaže Brody.
Navodi da to dovodi do situacije da je danas u SAD-u normalno da se većina koji stupaju u brak upoznaje prvo preko interneta, da glazbena industrija stvara novu industriju oko avatara preminulih glazbenika i da se očekuje da će masovni trend postati fantasy sport, odnosno mogućnost navijači glasovanjem preko SMS-a odlučuju zajedno s trenerom koji će igrač zaigrati na utakmici. Brody dodaje da taj novi svijet mijenja i oglašavanje.
"Oglašivači su još uvijek usmjereni na mjerenje klikova i slične pokazatelje, ali sve više postaju svjesni da korisnici danas odjednom koriste više medija i da im pažnja više nije fokusirana na isti način kao i prije, a to stvara potpuno nove koncepte i pristupe u oglašavanju, ali i općenito načinu na koji mediji funkcioniraju", kaže Brady. Zaključuje da je upravo u takvom sve rascjepkanijem društvu novinarstvo pred novom renesansom u kojoj novinare gleda kao kormilare novog društva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Stvarno smo majstori….imali odličnu firmu pa ja dotukli do temelja i sada što imamo….
Imali i prodali…jeftino.
Imali ste Istraživački institut, pa ste ga prodali….
Uključite se u raspravu