Uniline: Rujan potvrdio uspješnu ljetnu sezonu

Autor: Poslovni.hr , 26. rujan 2013. u 11:02
Thinkstock

Prema prodajnim rezultatima turističke kompanije Uniline, ovogodišnja ljetna sezona bilježi rast broja gostiju od 11% u odnosu na isti period prošle godine, priopćeno je iz agencije.

Prema prodajnim rezultatima turističke kompanije Uniline, ovogodišnja ljetna sezona bilježi rast broja gostiju od 11% u odnosu na isti period prošle godine, priopćeno je iz agencije.

Iako je sezona započela nešto slabijim rezultatima tijekom mjeseca lipnja te početka srpnja, rezultat su uspješno nadoknadili iznimno prometni kolovoz i rujan, kažu iz Unilinea. Statistike govore da je tijekom ljeta 2013. najveći interes za putovanja u Hrvatsku dolazio sa tržišta Njemačke, Austrije i Slovenije, dok je porast u odnosu na proteklu godinu zabilježen na tržištima Skandinavije i Velike Britanije, ali i dalekih tržišta, poglavito Kine, Japana i Brazila.

Najveći broj gostiju koji posjećuju našu zemlju u organizaciji Unilinea, a posebno odredišta na Jadranu, odnosi se na četveročlane obitelji. Profil gostiju varira od gotovo 27% koliko ih se odlučilo za boravak u privatnom smještaju, do čak 49% koliko ih je koristilo usluge hotelskog smještaja. Gosti su i ove godine u najvećoj mjeri preferirali hotele s dvije i tri zvjezdice diljem Istre i Kvarnera, te turistička naselja (3*) i privatne apartmane na području Sjeverne Dalmacije, a porast od 7% se bilježi i u dijelu vanpansionskih usluga, posebno u izletničkim programima. Diljem otoka splitkog arhipelaga te Južnog Jadrana, i dalje su se u najvećoj mjeri koristile usluge hotelskog smještaja u hotelima s tri ili četiri zvjezdice. Značajno je porastao i broj dolazaka u Grad Zagreb i kontinentalnu Hrvatsku općenito.

Ove je godine najveći interes za boravak na Jadranu iskazan u terminima od 2. do 23. kolovoza i znakovito je da su se ove, kao i prošle godine, u velikoj mjeri tražili kasniji aranžmani za početak rujna, kažu iz agencije.

Ni ove godine, kao ni nekoliko proteklih, nisu se mijenjali ustaljeni prodajni trendovi, tako da su u velikoj mjeri prevladavale last minute prodaje aranžmana, no ipak nešto manje u odnosu na proteklu godinu. Vjerojatni razlog promjene je i činjenica kako trend last minuta zamjenjuje trend first minute kupovine aranžmana, i to ponajviše sa tržišta Austrije, Njemačke i Francuske, zaključuje se u priopćenju.

Komentirajte prvi

New Report

Close