Dvadeset i osam mega velikih tvrtki iz Detroita, uključujući i tri najveća proizvođača automobila, platilo je cijelu stranicu oglasa u nedjeljnom izdanju New York Timesa, Detroit Free Pressa i Detroit Newsa, da bi dobre istaknuli dobre prilike za ulaganja unatoč bankrotu grada, prenosi Business Insider.
"Obnovljena energija našeg grada je opipljiva i realna", kaže se u oglasu.
Naglašava se također da je stopa popunjenjenost poslovnih prostora u rezidencijalnom dijelu grada i njegovom središtu "na najvišim razinama u nekoliko desetljeća" te da je "10.000 ljudi" preselilo poslovne prostore unutar granica grada.
Sve to možda jest istina, no gradu još uvijek prijeti neizvjesnost u borbi s milijardama dolara neosiguranog duga. Ishod te bitke mogao bi predstavljati presedan na cijelom tržištu municipalnih obveznica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kruha i igara (latinski: panem et circenses, doslovno: “kruha i cirkusa”) je popularna metafora za metode kojima neka vlast osigurava podršku stanovništva tako što obilno zadovoljava njegove kratkoročne interese i nevažne potrebe, a nauštrb dugoročnih interesa, odnosno da bi mu skrenula pažnju s daleko važnijih problema.
Izraz potiče iz satiričke pjesme rimskog pjesnika Juvenala s početka 2. vijeka u kojoj se on žali na apatiju građana Rima, koji su zahvaljujući podjeli besplatnog hljeba te sve većim zanimanjem za raskošne gladijatorske igre i druge javne spekatkle u organizaciji države, izgubili svaki interes za politiku i brigu o javnim stvarima, odnosno prepustili je carevima i njihovim birokratskim klikama.
U suvremeno doba se taj izraz često koristi i za kritiku masovnih medija koji sve manje služe javnosti, a sve više se vode za profitom kroz tzv. infotainment, odnosno inzistiranje na trivijalnim temama kao što su, sportska natjecanja, život celebrityja i reality emisije, a nasuprot ozbiljnih društvenih, ekonomskih i političkih problema društva.
Uključite se u raspravu