ORYX Grupa je od rujna službeni nositelj čak dvaju novih priznanja, Superbrands i Green Superbrands 2013/2014, priznanja za najbolje brendove na hrvatskom tržištu.
"Obzirom da smo sa brendom ORYX na tržištu prisutni manje od tri godine ove nagrade predstavljaju veliko priznanje za naš trud i nastojanje da stvorimo jedinstven brend na tržištu što su očito struka, ali što je još važnije, i sami kupci prepoznali. Posebno nas veseli što smo kroz svoje "zelene" usluge, prvenstveno Zelenu flotu u ORYX Rent a car-u te treninge EKO vožnje u ORYX Centru za sigurnu vožnju kao i suradnju sa Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, prepoznati kao tvrtka sa visokom ekološkom sviješću", istaknuo je Ivan Zubak, predsjednik Uprave ORYX Grupe. ORYX Grupa svojim korisnicima pruža iskustvo sigurnosti, slobode i zabave, nudeći usluge autoškole, centra za sigurnu vožnju, stanice za tehnički pregled, osiguranja vozila, najma vozila i asistencije na cesti i moru.
Proces glasanja organiziran je i nadgledan od strane organizacije Superbrands, globalnog branding autoriteta, koji provodi promociju i imenovanje najjačih tržišnih marki u 90 zemalja svijeta. Glasovi stručnog vijeća ove godine upotpunjeni su glasovima više od 27.000 potrošača iz Hrvatske što daje dodatnu važnost rezultatima. Stručno vijeće čini 65 članova, priznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz hrvatskih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija. Pored osnovnih kriterija koje svaki Superbrand mora zadovoljiti, a to su kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost i emotivni naboj, Green Superbrands zahtijeva dodatno i visoku ekološku svijest te skrb za okoliš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu