Što vam donosi šesti Weekend media festival

Autor: Poslovni.hr , 18. rujan 2013. u 17:14
Arhivska fotografija, Snimio Danijel Berkovic/PIXSELL

Šesti Weekend media festival koji sutra počinje u Rovinju i ove godine donosi bogat program koji će zasigurno privući tisuće sudionika. No kako se tijekom tri dana u nekoliko dvorana istovremeno održavaju razna predavanja, paneli, radionice i prezentacije, posjetiteljima će zasigurno biti teško odabrati što pogledati.

Šesti Weekend media festival koji sutra počinje u Rovinju i ove godine donosi bogat program koji će zasigurno privući tisuće sudionika.  No kako se tijekom tri dana u nekoliko dvorana istovremeno održavaju razna predavanja, paneli, radionice i prezentacije, posjetiteljima će zasigurno biti teško odabrati što pogledati.

Za one neodlučne, bez posebnog redosljeda, ovo je naš top 10 predavanja, panela i prezentacija koje ne bi trebalo propustiti.

SOCIAL MEDIA AND HOW IT HAS CHANGED MARKETING AS WE KNEW IT

Više uopće nije potrebno ponavljati koliko su se načini komunikacije promijenili posljednjih 50 godina. No posljednjih nekoliko godina, promjene u načinu na koji komuniciramo, informiramo se i odnosimo jedni prema drugima bile su dramatične. Društveni mediji u tome imaju ključnu ulogu, vodeći i oblikujući cijeli proces. Ni marketing nije imun na njega.  Razvija se potpuno novi način analiziranja, dekodiranja, razumijevanja, pristupa i mjerenja kupca. Kako pratiti sve te promjene, već prvog dana WMF-a otkrit će Nicolas Kfuri s poslovne škole Cotrugli u Njemačkoj.

REGIONALNI BENELUX

Ideja udruživanja i integracije velikih tvrtki regije kako bi se mogle natjecati na širem tržištu i s velikim globalnim igračima tema je već godinama, no do sada nije urodila plodom. Integracija tržišnih igrača događala se tek kroz akvizicije i širenja. Jesu li regionalne kompanije, ali i tržišta dovoljno sazrela za ozbiljna prekogranična udruživanja? Kome koristi, a kome ne koristi ovakav pristup? Može li se integracija uopće izbjeći ako se želi biti konkurentan globalnim igračima? Koja je uloga politike u ovom procesu? Na sva pitanja vezana uz novu ekonomsku integraciju odgovarat će ključni akteri najzanimljivijeg procesa businessa regije.

FINANCIJSKA INDUSTRIJA U NOVOM TEHNOLOŠKOM OKRUŽENJU

Tehnološke promjene imaju značajan utjecaj na poslovanje mnogih industrija, pa tako i financijske. Od jednostavnog 3/6/3 sustava financijski svijet je stvorio niz različitih modela financiranja i tako pratio industrije u razvoju. Danas je pred financijskom industrijom veliki izazov potaknut jakim tehnološkim promjenama. Klijenti financijske industrije promijenili su svoje poslovanje, a tome se potrebno prilagoditi i pratiti razvoj. Uz to, sama financijska industrija traži nove poslovne modele. Kamo nas sve to vodi? Kako financijska industrija prati tehnološki razvoj? Koji su to novi poslovni modeli? Mogu li tvrtke očekivati potrebnu podršku financijske industrije u godinama koje su pred nama? Odgovore na ta pitanja pokušat će dati čelni ljudi financijskih institucija u zemlji.

POVRATAK OTPRINTANIH

U javnosti se stalno se priča kako su print izdanja u krizi, kako novine izumiru. Istina, novinama padaju naklade, no novinski brendovi istovremeno su življi nego ikada. Veliki brendovi u svijetu komuniciraju s više ljudi nego ikada, veći broj korisinika konzumira njihov sadržaj danas, nego je to bio slučaj prije. Sve što bi novinski brandovi trebali raditi danas rade bolje nego ikada prije. Jesu li novinski brandovi preživjeli krizu printa i postali proizvođači sadržaja koji distribuiraju kroz više platformi? Je li ovo trend ili samo slučajnost? Kakva je situacija s print i web izdanjima u regiji? Kakva je situacija globalno? Svoje mišljenje o  tome na WMF-u će dati čelnici Podravke i  MK Commercea te čelnica zagrebačkog EBRD-a.

TELEKOMUNIKACIJE – NOVI POSLOVNI MODELI

Telekomunikacije svugdje u svijetu ulaze u nove poslovne modele. Od energije, plaćanja, kreditiranja, medija pa sve do trgovina elektronikom. Hrvatski telekom je kupnjom Combisa najavio nove smjerove koji se nastavljaju s energetikom i nizom novih djelatnosti. Telenor je u Srbiji kupio banku te time najavio novi pristup mobilnom plaćanju. Je li ovo trend koji prati i konkurencija? Što se događa u regiji, a što u svijetu? Mogu li telekomunikacije dati zamah novom razvoju usluga i proizvoda? Na panelu će o tome govoriti Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave HT-a, Mladen Pejković, predsjednik Uprave Vipneta te Dragan Šolak, predsjednik Uprave SBB-a i z Srbije.

BALCANNES – GODIŠNJI PREGLED NAJBOLJE AD PRODUKCIJE U REGIJI

Na regionalnoj reviji BalCannes, reklamne agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore i ove će godine predstaviti svoje najbolje projekte. Osim pregleda najbolji radova u sklopu BalCannesa će se održati i dva panela. Na jednom će sudjelovati regionalni oglašivači koji će raspravljati o tome kako i prema kojim kriterijima i specifičnostima tržišta odabrati agenciju te iznijeti svoju percepciju važnosti agencija za poslovanje klijenta.  U drugoj će raspravi direktori nekih od najvećih agencija regije iz svog kuta progovoriti o regionalnom tržištu. Na panelu će biti riječi o servisiranju regionalnih klijenata, spajanju tržišta, biznisu u regiji, izazovima pojedinih tržišta i slično.

ZAŠTO JE BAŠ PEKARA VJESNIK VAŠ KLIJENT IZ SNOVA?

„Kad kažem ljudima da se više veselim potrošiti istu količinu vremena i novaca za napraviti software za klijenta tipa Pekarne Vjesnik nego za jednu od top 10 hrvatskih ili neku od Fortune 500 tvrtki, ljudi prvo pomisle da sam lud. No međutim, ono što često ne znaju je da su i Microsoft, Google i Facebook počeli tako da su riješili problem malih ljudi koji nemaju novaca za skupa rješenja“. Nakon ove izjave rijetko tko bi odolio poslušati što Viktor Marohnić, suosnivač  Five Minutes Studia te ShoutEma ima za reći. U svom predavanju Marohnić će predstaviti pristup koji omogućava dvadesetgodišnjacima, propalim studentima i ostalim totalnim autsajderima da postanu uspješni poslovni ljudi bez kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. „Napraviti skalabilan proizvod koji nije skup i prodaje se u velikim količinama nije lako, ali upravo to je pristup zbog kojeg je softwerska industrija tako sexy i svi žele imati svoje prste unutra“, kaže Marohnić.

SOMO BORAC

SoMo je skraćenica za Social i Mobile, dvije kategorije koje su u svakodnevnim životima, i poslovnom i privatnom dovoljno zastupljene da zaslužuju nagradu! U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta, SoMo Borac nagradu dodijelit će vrhunski stručnjaci za digitalni marketing u sklopu programa Weekend Media Festivala 2013, u neobaveznoj i ležernoj atmosferi.

„HEJTANJE“

Vrijeđanje i negativni komentari postali su sve učestaliji na društvenim mrežama pa će se ova rasprava fokusirati na pitanje hoće li velika količina neargumentiranih negativnih komentara dovesti do toga da se u masi mržnje i argumentirana kritika potpuno izgubi. Hoće li tvrtke prestati biti super ljubazne na Fejsu ili će na mržnju počet odgovarati jezikom kojim ovakav govor razumije – zabranom pristupa na stranicu? Saznat ćemo i kako se s društvenim mrežama način komunikacije promijenio, kako se boriti s ovakvim komentarima ali i vidjeti kako izgleda profil prosječnog hejtera.

RESTRUKTURIRANJE I BUDUĆNOST HRT-a

Svakako će biti zanimljivo čuti što ravnatelj HRT-a Goran Radman ima za reći o restrukturiranju javne televizije koje je najavljivano već  nebrojeno puta. Radman bi trebao prestaviti već usvojeni Program restrukturiranja prema kojem će se izraditi i provesti operativni planovi upravljanja promjenama u proizvodnji i distribuciji programskih sadržaja, tehnološkoj infrastrukturi, razvoju ljudskih potencijala i poslovnoj učinkovitosti HRT-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close