‘Banke moraju unaprijediti svoje usluge, klijenti su vrlo zahtjevni’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 18. rujan 2013. u 16:25
Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Šestu konferenciju “New Banking Vision” organizira grupacija ASSECO South Eastern Europe (ASSECO SEE), jedna od najvećih IT tvrtki u regiji jugoistočne Europe.

Regionalni skup o bankarstvu i informacijskim tehnologijama okupio je u Rovinju tristotinjak predstavnika banaka i ICT stručnjaka koji će do 20. rujna raspravljati o trendovima i izazovima tržišta, iskustvima, najnovijim tehnologijama i mogućim budućim pristupima koji će omogućiti rast i razvoj financijskog sektora.

Šestu konferenciju "New Banking Vision" organizira grupacija ASSECO South Eastern Europe (ASSECO SEE), jedna od najvećih IT tvrtki u regiji jugoistočne Europe.

Član Uprave te grupacije Miodrag Mirčetić na konferenciji za novinare kazao je kako je naglasak ovogodišnje konferencije na trendovima u dijelu servisiranja klijenata i tzv. "touch point" odnosno mjesta dodira klijenta i banke.

Banke moraju unaprijediti svoje usluge kako bi imale zadovoljne klijente, a to mogu uglavnom postići na način da klijent bude brže i efikasnije uslužen jer moramo biti svjesni činjenice da su klijenti, pritisnuti krizom, vrlo zahtjevni, istaknuo je Mirčetić.

Konkurentnost među bankama sve je veća pa je, kaže, kontinuirano unaprjeđenje usluga uvjet za opstanak banaka.

Tijekom trodnevne konferencije razgovarat će se o raznim aspektima bankarskog poslovanja, a fokus će, po riječima člana Uprave ASSECO-a Dražena Pehara, biti na rješenjima koja uključuju izravan kontakt s klijentima u poslovnicama i na samoposlužnim uređajima, na rješenjima za plaćanja i pametnim rješenjima koja smanjuju troškove i povećavaju efikasnost operativnog poslovanja banaka.

Po njegovim riječima, hrvatski bankarski sektor je napredan po pitanju novih tehnologija i mobilnog bankarstva dok ostale države regije tek napreduju prema tome.

Komentirajte prvi

New Report

Close