ORYX Grupa novi Superbrands u Hrvatskoj

Autor: Sponzorirani članak , 18. rujan 2013. u 12:32
Press foto

ORYX Grupa je od rujna službeni nositelj čak dvaju novih priznanja – Superbrands te Green Superbrands 2013/2014 – priznanja za najbolje brandove na hrvatskom tržištu.

ORYX Grupa je od rujna službeni nositelj čak dvaju novih priznanja – Superbrands te Green Superbrands 2013/2014 – priznanja za najbolje brandove na hrvatskom tržištu.

„Obzirom da smo sa brandom ORYX na tržištu prisutni manje od tri godine, ove nagrade predstavljaju veliko priznanje za naš trud i nastojanje da stvorimo jedinstven brend na tržištu što su očito struka, ali što je još važnije, i sami kupci prepoznali. Posebno nas veseli što smo kroz svoje «zelene» usluge, prvenstveno Zelenu flotu u ORYX Rent a car-u te treninge EKO vožnje u ORYX Centru za sigurnu vožnju kao i suradnju sa Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, prepoznati kao tvrtka sa visokom ekološkom sviješću.“ – izjavio je Ivan Zubak, predsjednik Uprave ORYX Grupe.

ORYX Grupa svojim korisnicima pruža iskustvo sigurnosti, slobode i zabave, nudeći  usluge autoškole, centra za sigurnu vožnju, stanice za tehnički pregled, osiguranja vozila, najma vozila i asistencije na cesti i moru.

Proces glasanja organiziran je i nadgledan od strane organizacije Superbrands, globalnog branding autoriteta, koji provodi promociju i imenovanje najjačih tržišnih marki u 90 zemalja svijeta. Glasovi stručnog vijeća ove godine upotpunjeni su glasovima više od 27.000 potrošača iz Hrvatske što daje dodatnu važnost rezultatima. Stručno vijeće čini 65 članova, priznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz hrvatskih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, sveučilišta te stručnih organizacija.

Pored osnovnih kriterija koje svaki Superbrand mora zadovoljiti, a to su kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost i emotivni naboj, Green Superbrands zahtijeva dodatno i visoku ekološku svijest te skrb za okoliš.

New Report

Close