S naslovnice Economista se smiješi Obama, a unutra Vrdoljak poziva investitore

Autor: Marija Crnjak , 12. rujan 2013. u 17:15
Agencija za investicije i konkurentnost i Centar za praćenje poslovanja energetskog sektora i investicija platile su oglas u vodećem ekonomskom tjedniku Economist.

Marketinški stručnjak Damir Ciglar smatra da objava takvog oglasa u uglednim novinama može biti korisna, ali…

Agencija za investicije i konkurentnost i Centar za praćenje poslovanja energetskog sektora i investicija platile su oglas u vodećem ekonomskom tjedniku Economist, u kojem pozivaju investitore da "odaberu Hrvatsku kao svoju buduću investicijsku destinaciju". Oglas je na cijeloj jednoj stranici Economista, a popraćen je dvjema fotografijama, na jednoj je projekcija budućeg Trga pravde koji se planira napraviti u javno privatnom partnerstvu, dok se s druge fotografije smiješi ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak

U uvodnom dijelu oglasa navodi se da je Hrvatska postala 28. članica Europske unije, te ju se opisuje kao zemlju koja je ''širom otvorila vrata svim investitorima''. Pojašnjava se da je mnogo uloženo da bi se izmijenila poslovna klima i uvjeti investiranja, kao i da Hrvatska ima jednu od najkompetitivnijih legislativa u Europi kada je riječ o promociji investicija. Pritom se navode institucije koje izravno podržavaju ulagače. Spominje se i Katalog investicija koje uglavnom čine turističke tvrtke u većinskom državnom vlasništvu.

Također se navodi da je Hrvatska prošle godine privukla 1,25 milijardi dolara izravnih stranih ulaganja, čime se pokazala kao lider u regiji.

Marketinški stručnjak Damir Ciglar, predsjednik uprave Hrvatskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (HURA) smatra da objava takvog oglasa u uglednim novinama kao što je Economist može biti korisna, no samo ako je dio veće strategije za promoviranje investicija u Hrvatskoj.

"Economist ne samo što je ugledan tjednik, već ga i čita publika koju bi takvi oglasi mogli zanimati, i u tom smislu objava oglasa nije štetna za Hrvatsku. Međutim, ako to nije dio veće promotivne strategije koja će obuhvatiti i niz aktivnosti, konferencija, sastanaka, radionica… Onda neće pogoditi cilj i može se protumačiti kao čin očaja. U tom slučaju to je bacanje novca", kaže Ciglar. 

Također, Ciglar dodaje da je oglas trebao biti konkretniji, ako se želi postići cilj. Naime, iako je oglas na čitavoj stranici, njegovi su sastavljači propustili navesti osnovne stvari koje zanimaju investitore i mogle su poslužiti kao "mamac" – a to su primjerice činjenica da je Hrvatska smanjila porez na reinvestiranu dobit, snizila stopu doprinosa za zdravstvo, snizila porez na ugostiteljske usluge. U oglasu se tek spominju Zakon o istraživanju i eksploataciji ugljikovodika te Zakon o strateškim investicijama.

Oglas možete pročitati u privitku.

Komentari (3)
Pogledajte sve

svaka čast gospodi na pokušajima, no đaba im trud jer takve stvari se rade sustavno i godinama a ovakvi jednokratni pokušaji pokazuju svu zrelost i strategiju … nažalost i dalje nam ostaje samo pikulanje u pijesku daleko od igrališta di su velki dečki (bumo sretni ak nas nebu koksali)
dok se prepucavamo s EU oko bedastoća i bildamo si rejting novci nas zaobilaze … pravi novci – ne tip ulaganja kaj su bile banke, ina i ostala srebrnina – proizvodnja, izvoz, zapošljavanja to bu čekalo neke sposobnije igrače od ovih kaj sad kolo vode

Dodjite na nase more, potrosite dolare, la la la la…..Daleka obala

Sad ce svi navaliti, jer do sada se nije znalo da se u Hrvatsku moze investirati.

Odlican plan za oporavak gospodarstva.

Sad ce Jovanovic objaviti oglas u Modroj lasti i obavijestiti studente i ucenike da ce im nakon skole i faksa biti osigurano radno mjesto i prosperitet.

New Report

Close