Knjiga govori o umjetnosti manipulacije odnosno kako proizvođači mogu nametnuti navike.
Navodi školski primjer reklame iz ranih godina prošlog stoljeća o čovjeku koji je na zubima osjećao "neki čudan sloj" kojeg je riješio četkanjem zubi pastom Pepsodent. I od tada bez paste za zube nitko više nije mogao. Ili primjer iz 1996. godine kada su u tvrtki Procetr&Gamble lansirali sredstvo za čišćenje tapeciranog namještaja Febreze. Kako se on prodavao ispod očekivanja, na terenu su istražili što ljudi o njemu misle i nabasali na izjavu: sviđa mi se što uklanja neugodne mirise. I shvatili da ljudi žele uz "miris čistoće" i to da nestanu mirisi kućnih ljubimaca i dima cigarete. I tako već sedamnaest godina industrija zarađuje zbog stečene navike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu