Danski proizvođač popularnih kockica Lego najavio je da će se ubuduće više usredotočiti na azijska tržišta na kojima je u prvoj polovini godine ostvario najveći skok prodaje.
Kompanija je u prvoj polovini godine povećala prihode za 13 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 10,36 milijardi danskih kruna (1,8 milijardi dolara). U Aziji povećani su čak 35 posto, osjetno više nego na najvećem tržištu, onom sjevernoameričkom, gdje su uvećani četiri posto, isto kao i u Južnoj Americi. U Europi porasli su osam posto. "Dosada se kao kompanija nismo previše fokusirali na Aziju ali sada vidimo da zahvaljujući usponu srednje klase raste broj potrošača istinski zainteresiranih za naše… proizvode", kazao je financijski direktor Lega John Goodwinns.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu