Kolovoz je i ove godine potvrdio da je najslabiji mjesec za prodaju automobila – tijekom osmog mjeseca u Hrvatskoj je prodano samo 1.539 novih automobila, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
Prodaja u kolovozu uobičajeno pada zbog godišnjih odmora, a tako je bilo i ove godine jer je u odnosu na srpanj prodano 1.685 novih automobila ili 52,2 posto manje.
Prodaja je, međutim, pala i na godišnjoj razini i to gledajući samo kolovoz za 188 automobila ili 11 posto, a za prvih osam mjeseci ove godine za 4.487 automobila odnosno 18,2 posto.
Ukupno je u prvih osam mjeseci ove godine u Hrvatskoj prodano 20.147 automobila.
Najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj od početka godine do kraja kolovoza je Volkswagen s 3.546 vozila i tržišnim udjelom od 17,6 posto.
Slijede Opel s 2.206 automobila i udjelom od 10,9 posto te Peugeot s 1.471 vozila i udjelom od 7,3 posto.
Među prodavanijim markama su i Hyundai, Citroen, Škoda, Kia, Renault, Ford i Chevrolet.
Među modelima, najprodavaniji je Volkswagen Golf s prodanih 1.271 vozilom u osam mjeseci, a slijede Volkswagen Polo, Opel Astra, Opel Corsa, Hyundai i30, itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu