Lidlu najveći broj glasova za kvalitetu

Autor: Objava za medije , 03. rujan 2013. u 12:39
Photo: Dalibor Urukalovic/Poslovni dnevnik/PIXSELL

U istraživanju kvalitete QUDAL u Republici Hrvatskoj, Lidl je od strane potrošača, osvojio najveći broj glasova za vrhunsku kvalitetu u čak osam istraženih kategorija

Prema QUDAL istraživanjima kvalitete za godinu 2013/2014 švicarske kuće ICERTIAS, Lidl je prema glasovima hrvatskih potrošača, korisnika interneta u Hrvatskoj, osvojio najveći broj glasova za kvalitetu u čak osam testiranih kategorija, priopćeno je iz Lidla. 
 
Lidl je na taj način osvojio najveći broj glasova za kvalitetu istraživanja QUDAL – QUality meDAL (pozicija Br. 1 u QUDAL istraživanju kvalitete) u sljedećim kategorijama: 1. Međunarodni trgovački lanac, te 2. Trgovački lanac – odjel svježih pekarskih proizvoda.
 
U ovom QUDAL istraživanju sudjelovalo je 1.200 hrvatskih građana, korisnika interneta starijih od 15 godina (tzv. opća internet populacija).
 
U posebnom istraživanju QUDAL – PRIVATE LABEL koje je obuhvatilo samo trgovačke marke i ponuđače trgovačkih marki u Hrvatskoj, Lidl je najveći broj glasova za vrhunsku kvalitetu osvojio u čak šest istraženih kategorija: čokolada, sladoled, keksi, bomboni, žitarice za doručak i kućne kemikalije.
 
Svoje ocjene o kvaliteti hrvatskih trgovačkih marki u QUDAL – PRIVATE LABEL istraživanju davalo je 1.200 ispitanika – isključivo redovitih kupaca i korisnika proizvoda trgovačkih marki u Hrvatskoj.
 
Bitno je napomenuti da QUDAL istraživanja kvalitete mjere isključivo iskustvo, zadovoljstvo i mišljenje ispitanika kvalitetom proizvoda i usluga na tržištu.
 
Ispitanicima je posebno naglašeno da pri odgovaranju ne navode one ponuđače na tržištu koji im prvi padnu na pamet ili one koji se trenutno najviše reklamiraju, pa čak niti one kod kojih oni sami najčešće kupuju (zato što im je pri kupnji npr. najbitnija cijena, ili zato što im je primjerice zbog blizine trgovine najjednostavnije kupovati upravo u tim trgovinama).
 
Primjerice, kada je riječ o kategoriji: "Međunarodni trgovački lanac najviše razine kvalitete u Hrvatskoj" ispitanicima se postavilo sljedeće pitanje: "Navedite naziv MEĐUNARODNOG maloprodajnog trgovačkog lanca koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete usluge i kvalitete ponuđenih artikala na hrvatskom tržištu:"
 
Najveći broj ispitanika na ovako postavljeno pitanje odgovorio je: "Lidl"
 
Sva pitanja u QUDAL istraživanjima, pa tako i ovo, su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.
 
Ispitanicima je posebno naglašeno da prilikom odgovaranja ne odgovaraju na brzinu, da dobro razmisle i da navedu onog ponuđača na tržištu koji po njihovom iskustvu i mišljenju nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu za upitanu kategoriju.
 
Temeljem svih gore navedenih rezultata, Lidl je u Hrvatskoj stekao pravo isticanja prestižne zlatne medalje QUDAL – Top QUality meDAL s maksimalnih pet zvjezdica za kvalitetu za svih osam gore navedenih kategorija.
 
QUDAL istraživanja za godinu 2013/2014 provode se konstantno od mjeseca siječnja ove godine i do danas je već putem web anketa u Hrvatskoj ispitano više od 5.000 ispitanika.
 
Istraženo je do sada više od dvije stotine različitih tržišnih kategorija kako bi se saznalo koje su preferencije hrvatskih kupaca kada je riječ o kvaliteti. Ispitane su i analizirane primjerice kategorije iz prehrambenog sektora, bankarskog sektora, telekomunikacija, trgovine, logistike, visokih tehnologija i dr.
 
Istraživanja QUDAL – QUality meDAL i Best Buy Award provode se u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
 
Bitno je napomenuti da istraživanja QUDAL ne mjere tržišne udjele, ili snagu branda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.
 
„Dobiti priznanje od kupaca u čak osam kategorija iznimna je čast te svakako potvrda uspjeha Lidla u namjeri da stekne njihovo povjerenje i opravda ga kvalitetom svoje ponude i usluge. Lidl će i u budućnosti stavljati naglasak na kvalitetu, naravno uz održavanje niskih cijena, a spomenute nagrade predstavljaju dodatan poticaj. Želja nam je zahvaliti se svim Lidlovim zaposlenicima jer su upravo oni svojim predanim radom i zalaganjem doprinijeli osvajanju velikog broja nagrada u istraživanju kvalitete QUDAL u Republici Hrvatskoj,“ – poručili su iz Uprave trgovačkog lanca Lidl.

Komentirajte prvi

New Report

Close