How to wow, akademija za prenošenje znanja o medijima

Autor: Poslovni dnevnik , 28. kolovoz 2013. u 21:59
.

U trećem valu radionica HURA- ine akademije, sedmorica inozemnih predavača polaznike če uputiti u teme kao što su razvoj brand strategija i komunikacijskih strategija ili istraživanje prirode kreativnog razmišljanja.

Pod parolom Zajašite val znanja, počinje treći val radionica HURA- ine How to wow akademije, namijenjene oglašivačima i agencijama, odnosno područjem medijskog planiranja i zakupa medija. 

“Pred nama je još jedna sezona How to wow akademije,jedinstvenog edukativnog formata koji je u protekla dva izdanja stalno rastao i stjecao poklonike šireći wow efekt znanja među svojim polaznicima. Ponovno smo okupili međunarodno društvo strukovnih znalaca koji će vas na uzbudljiv način uvesti u specijalizirana područja znanja iz komunikacijskih strategija, efikasnosti, kreativnosti i inovacija, brainstorminga, bihevioralne ekonomije i brand strategije, odnosa klijent-agencija te digitalnih trendova.

Sedam predavača

Predavači na akademiji na upečatljiv i angažirajući način, držeći osobito do interaktivnosti svojih predavanja, prenose znanje, iskustvo i strast za svoju domenu”, poručuju organizatori How to wow akademije, nastale iz prvog vala How to wow radionica. Treći val donosi sedmero predavača, a svaki od njih održati će po jedno predavanje u narednim mjesecima, od rujna ove godine do ožujka 2014.

Prvi nastupa Sam Moorthy, profesionalni konzultant i trener. U njegovom profesionalnom razvoju nalaze se aktivnosti poput razvoja brand strategija i komunikacijskih strategija. U Zagrebu će imati predavanje o razvoju vrhunskih komunikacijskih strategija i razvoja.

Inovativno razmišljanje

Nakon njega će se predstaviti Graham Singleton, on u listopadu drži trening o brainstormingu. Tokom njegove radionice polaznici će istražiti prirodu kreativnog razmišljanja kod pojedinaca, timova i kompanija. Savladat će alate, procese i strategije koji omogućavaju kreiranje inspirativnih brainstorminga s više inovativnog razmišljanja. Koju publiku mogu doseći kroz pojedini medij? Kroz koje kanale poslati poruku? Koju frekvenciju oglašavanja izabrati? Kako najoptimalnije potrošiti budžet? Kako biti siguran da sam uspio s prenošenjem komunikacijske poruke? Odgovore na ta pitanja polaznicima nudi Paul Arnold, koji  će u studenome govoriti o razumijevanju i primjeni bihevioralne ekonomije u izgradnji brendova. Dietmar Dahmen će početkom prosinca imati predavanje pod nazivom Navigavanje brendovima u digitalnom trsunamiju.

Paul Burns u siječnju će podučit kako postati najbolji account u agenciji i kako dobiti najviše od svoje agencije. David Birss predstavit će u veljači vodič kroz kreativni um. Gurdeep Puri u ožujku drži predavanje pod nazivom Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju.

Zadovoljna publika

Dosadašnji predavači How to wow akademije polučili su uspjeh među hrvatskom publikom. Niti jedan od lanjskih 525 polaznika nije dobio prosječnu ocjenu manju od četvorke, a neki su se opasno približili petici- Diarmid Moncrieff dobio je prosječnu ocjenu 4,9. Dobro su ocijenjeni i Miša Terzić, Sam Moorthy, Rajna Cuculić i Andy Milligan.

Komentirajte prvi

New Report

Close