‘Playing to Win: How Strategy Really Works’

Autor: Poslovni dnevnik , 27. kolovoz 2013. u 21:59
Naslovnica

A.G. Lafley i Roger L. Martin

Ovo je priručnik za uspjeh Alana Georgea  Lafleya, legendarnog izvršnog direktora tvrtke Procter&Gamble . Za sve koje zanima kako je taj gigantski lanac robe za široku potrošnju zasjeo tako visoko ‘Play to Win je obvezno štivo’. U njemu Lafley, zajedno sa strategom Rogerom Martinom, tumači kako su uspjeli udvostručiti prodaju P&G proizvoda i učetverostručiti dobit u od 2000. do 2009. kada je Lafley bio njezin izvršni direktor. Čitatelji će iz knjige naučiti i kako se rješavaju dnevni zadaci u skladu sa strateškim smjernicama. U knjizi autori pričaju i o razvoju sada već ikoničkih brendova Olay, Bounty, Gillette i kako su ih uspjeli strateški pozicionirati i tako pobijediti konkurenciju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close