Od tristotinjak malih kampova koji posluju u Hrvatskoj, tek njih petnaest za sad je zaslužilo certifikat kvalitete pod nazivom “Ok mini camps” koje je nakon prvog kruga certificiranja prije tri godine provelo Kamping udruženje Hrvatske (KUH).
Od Adriana Palmana, direktora ureda KUH-a doznajemo da je Udruga pokrenula drugi krug certificiranja za koje se za sad javilo još 25 malih kampova. Petnaest ih je ispunilo uvjete za pregled kojim se treba utvrditi mogu li kampovi postati nositelji OK certifikata, a pokazalo se da je certifikat vrlo koristan za izlazak na nova tržišta i povećanje prihoda. Dobivanje certifikata naime za kampove znači konkretnu financijsku i logističku pomoć, prije svega u sferi oglašavanja.
U male kampove spadaju kampirališta i kampovi u domaćinstvu koji mogu odjednom ugostiti do 200 osoba, i većinom se radi o kampovima koji svojom kvalitetom ne odgovaraju zahtjevima tržišta. Doduše, napominje Palman, kriteriji za određivanje kvalitete malog kampa značajno se razlikuju od uvjeta kojima moraju udovoljavati veliki kampovi.
No, iako mali kamp za razliku od velikog mora imati obiteljsku atmosferu i ne treba imati toliko sadržaja, on ipak ne može biti na livadi i imati loše sanitarije.
“Projekt certificiranja pokrenuli smo zahvaljujući potpori Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice zbog potrebe malih kampova, koji na tržištu uglavnom posluju samostalno i nemaju pomoć većih kompanija, te im je znatno teže financirati oglasne aktivnosti i izaći na tržište. S druge strane, prepoznali smo zahtjeve tržišta kojima su potrebne informacije o tom dijelu hrvatske turističke ponude, te prema tržištu i sami želimo komunicirati da nam je taj segment važan. Iako je većina malih kampova još uvijek loše kvalitete, nekolicina kampova investirala je i napravila vrlo dobar proizvod i njima nudimo besplatno mjesto u katalogu, prezentaciju na sajmovima.
Ove godine prati nas i Ministarstvo turizma. Inače, svi kampovi iz selekcije bilježe povećanu potražnju za svojim kapacitetima, a dodatnim povećanjem broja članova te njihovim umrežavanjem očekuju se još bolji rezultati, zaključuje Palman”, pojašnjava Palman.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu