GoDaddy, najveći svjetski registrar internetskih domena preuzeo je za 70 milijuna dolara tražilicu za geolokaciju lokalnih poduzetnika Locu. Startup iz San Francisca, pokrenut prije svega dvije godine na MIT-u, do sada je skupio više od 30 tisuća klijenata, redom malih i srednjih tvrtki koji ga koriste za promociju i prodaju. Locu im pomaže strukturirati podatke o njihovoj ponudi i lokaciji, te ih zatim mogu dijeliti putem Facebooka, Foresquarea, TripAdvisora i Yelpa.
Prva faza integracije dvije kompanije već je provedena tijekom proljeća kad je GoDaddy uveo Locuov Website Builder koji omogućuje jednostavno dodavanje informacija o tvrtki putem weba i mobilnih platformi.
GoDaddy, koji se proširio na e-poslovanje te početkom ove godine za izvršnog direktora postavio bivšeg top menadžera Yahoo-a Blake Irvinga, želi kompaniju zadržati na poziciji predvodnika u ponudi e-usluga za male i srednje poduzetnike. “Locu ističe srž GoDaddyja, a to je da je smisao naših kompanija da pomažu ‘malim igračima’ da rastu i šire se na internetu, a za to ih je potrebno i jednostavno pronaći”, kaže Irving.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu