Stockholm Švedski modni div H&M objavio je u četvrtak neočekivani pad prometa u trgovinama koje su otvorene barem godinu dana.
Umjesto očekivanog povećanja prodaje za jedan posto, prodaja je u srpnju pala za jedan posto u odnosu na srpanj prošle godine. Ipak, ukupna prodaja u srpnju porasla je devet posto u odnosu na isto razdoblje lani, što je ipak bilo manje od predviđenih 10 posto rasta. Kao i mnogi drugi trgovci koji se bave modom, i H&M je u posljednje vrijeme izložen štednji svojih potrošača uzrokovanoj financijskom krizom, a otežavajuća okolnost je i sve više konkurencije u segmentu jeftinijih trgovina odjećom. Ipak, dionice H&M-a u prošloj su godini porasle čak deset posto, dok je zarada po dionici bila 23,8 puta viša nego su predviđali analitičari.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu