The Fancy, društvena mreža koju opisuju kao "Pinterest za trgovinu" privukla je 53 milijuna dolara kapitala od niza slavih među kojima su Will Smith, milijarder Len Blavatnik te kartičar American Express.
Do te je informacije neslužbenim kanalima došao Bloomberg, koji navodi da su ulagači procijenili vrijednost The Fancyja na 600 milijuna dolara.Njujorški startup koji donosi nov pristup promociji trgovine i prodaje ima mjesečni promet od tri milijuna dolara. Tvrtka omogućuje šopingoličarima da objave fotografije svojih izvrsnih (engl. fancy) proizvoda, razmjene ih sa prijateljima i istomišljenicima. Proizvode je moguće i odmah kupiti putem web sajta, jer djeluje kao posrednik između trgovaca i kupaca. The Fancy je u veljači preuzeo dobavljača delicija Samplrs.com te dogovorio partnerstvo s društvenom mrežom Google+.Do sada je interes za ovu kompaniju iskazao Apple, koji je lani bio u intenzivnim pregovorima o kupnji The Fancyja. No, do akvizicije nije došlo.
The Fancy je startao u lipnju 2009. godine s dva milijuna dolara sjemenske investicije od poslovnog anđela i osnivača NBA momčadi Boston Celticsa Jima Pallotte, kolumnistice Wall Streeta i investitorice Esther Dyson te investicijske banke Allen & Company. No godinu kasnije u The Fancy dodatnih 6 milijuna dolara ulaže niz investitora među kojima je otac Twittera Jack Dorsey i suosnivač Facebooka Chris Hughes. Godinu kasnije u tvrtku investira francuski trgovački div Kering, prije poznat i kao Pinault-Printemps-Redoute.Michael Silverman , izvršni direktor The Fancyja nije želio dati komentar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu