Kozmetička industrija nekada tradicionalno fokusirana na žene sve se više obraća muškarcima, pa je njima namijenjeno sve više reklama.
Osim tradicionalnog trija sapun-dezodorans-pasta za zube, sve se više proizvode i reklamiraju proizvodi za njegu kose, losioni za kožu, sve vrste kozmetičkih proizvoda u sprejevima, pa čak i proizvodi za njegu noktiju. Prema istraživanjima, kupci kozmetičkih proizvoda i proizvoda za njegu nevjerovatno su lojalni prema brendu, a na njih najmanje djeluju uvjeravanja slavnih osoba koje reklamiraju neki proizvod. Zapravo bilo kakvo uvjeravanje u kvalitetu kozmetičkog proizvoda ima puno manji učinak od preporuke prijatelja. Tako će čak 58% ljudi neki proizvod kupiti prema preporuci prijatelja, a samo 44% njih na temelju obećanih svojstava proizvoda. Međutim, zato je izuzetno teško lansirati neki novi proizvod pa se proizvođači radije šire u nišne proizvode, nego u nove brendove.
Trend u reklamiranju je i povezivanje proizvoda s uslugama, primjerice proizvodi za njegu kose-frizerski salon ili kozmetika za tijelo-spa i wellness tretmani. Industrija kozmetičkih proizvoda neprestano globalno raste, a prema nekim prognozama taj rast će u 2014. biti 8,5 posto. Čak i u ekonomskoj krizi ljudi se kozmetičkih proizvoda ne odriču, već samo pažljivije troše novac na njih pa se pad potrošnje osjeća samo na najluksuznijim proizvodima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu