Unatoč izazovnom tržišnom okruženju, Henkel je ostvario snažan rezultat u drugom kvartalu. Značajno smo povećali i prodaju i zaradu, čemu su pridonijela sva tri poslovna sektora. Naš prilagođeni povrat od prodaje po prvi je put porastao na 15,4 posto", izjavio je predsjednik Uprave tvrtke Henkel, Kasper Rorsted.
"Iako su sve regije ostvarile rast, ponovno su značajno doprinijela naša tržišta u razvoju. Udio prodaje na tržištima u razvoju značajno je porastao po prvi put dosežući 45 posto". Rorsted je potvrdio prethodno najavljene smjernice tvrtke Henkel za fiskalnu 2013. godinu. "Očekujemo porast organske prodaje od 3 do 5 posto za cjelokupnu fiskalnu godinu. Očekujemo da će se prilagođena EBIT marža povećati za oko 14,5 posto i da će prilagođena zarada po dionici rasti za oko 10 posto."
S 4286 milijuna eura, Henkelova prodaja u drugom kvartalu 2013. godine ostvarila je porast od 1,9 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Organska prodaja, koja isključuje utjecaj tečaja i akvizicija/dezinvestiranja, porasla je za 4 posto. Sva tri poslovna sektora pridonijela su dobrim rezultatima: poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je snažan rast organske prodaje od 5,8 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je snažnu organsku stopu rasta od 2,8 posto. I poslovni sektor ljepila i tehnologije također je ostvario dobar rast s godišnjim porastom organske prodaje od 3,6 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu