S 4.286 milijuna eura, Henkelova prodaja u drugom kvartalu 2013. godine ostvarila je porast od 1,9 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine, priopćeno je iz te kompanije. Organska prodaja, koja isključuje utjecaj tečaja i akvizicija/dezinvestiranja, porasla je za 4 posto.
Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je rast organske prodaje od 5,8 posto, dok je poslovni sektor Beauty Care zabilježio organsku stopu rasta od 2,8 posto. I poslovni sektor ljepila i tehnologije također je ostvario rast s godišnjim porastom organske prodaje od 3,6 posto.
Ako se uzmu u obzir jednokratni dobici, jednokratne naknade te troškovi restrukturiranja, prilagođena operativna dobit povećana je za 8,2 posto, sa 609 milijuna eura na 660 milijuna eura, čemu su pridonijela sva tri poslovna sektora. Prijavljena operativna dobit (EBIT) iznosila je 607 milijuna eura u usporedbi s 583 milijuna eura u drugom kvartalu 2012. godine.
Prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) značajno je porastao za 0,9 postotnih bodova, na 15,4 posto. Prijavljeni povrat od prodaje iznosio je 14,2 posto u usporedbi s 13,9 posto u istom kvartalu prethodne godine.
Neto dobit za kvartal povećala se za 6,7 posto, od 405 milijuna eura na 432 milijuna eura. Nakon oduzimanja 14 milijuna eura koji se pripisuju manjinskim interesima, kvartalna neto dobit iznosila je 418 milijuna eura (prošlogodišnji kvartal: 394 milijuna eura). Prilagođena neto dobit za kvartal nakon oduzimanja manjinskih interesa iznosila je 461 milijun eura u usporedbi s 413 milijuna za isto razdoblje 2012 godine. Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) povećana je s 0,91 eura na 0,96 eura. Prilagođeni iznos bio je 1,07 eura u usporedbi s 0,96 eura prethodne godine. Prije revidirane primjene IAS 19, prošlogodišnji EPS bio je 0,97 eura. U usporedbi s ovim iznosom, prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici porasla je za 10,3 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu