Slovenija bi do 2050. u razvoj i gradnju željezničke infrastrukture trebala uložiti 7,6 milijardi eura želi li ispuniti ciljeve iz bijele knjige o ekološki održivom razvoju prometa u EU-u, upozorava se u stručnoj studiji koju je jučer objavio ljubljanski dnevnik "Delo".
Ulaganjem te svote Slovenija bi spriječila stagnaciju svog teretnog prometa nakon 2020., budući da je njen sadašnji kapacitet limitiran na 22 milijuna tona, ocjenjuju stručnjaci s Ekonomskog fakulteta u Ljubljani, Slovenskih željeznica, luke Koper i agencije za autoceste DARS. U prosjeku bi do 2050. godine za investicije na željeznicama bez troškova održavanja trebala 283 milijuna eura godišnje. Četvrtina te svote mogla bi se, sudeći prema iskustvima drugih zemalja, dobiti iz bespovratnih sredstava EU-a, tvrdi se u toj stručnoj rezoluciji o razvoju logistike i transportnoj infrastrukturi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu