Grupa Podravka, koju čine Podravka i Belupo, od danas je partner Kluba hokeja na ledu Medveščak Zagreb. Na predstavljanju momčadi i sportskog tima KHL Medveščak za sezonu 2013./2014., Podravka je svojim kulinarskim specijalitetima poželjela dobrodošlicu „Medvjedima“ koji od ove sezone nastupaju u Kontinentalnoj ligi hokeja na ledu (KHL).
Predstavljanju su prisustvovali predsjednik Kluba Damir Gojanović, sportski direktor Aaron Fox, direktor hokejskih operacija Markoantonio Belinić, glavni trener Mark French, kapetan Alan Letang, kao i svi igrači prve momčadi, a pozdravnu riječ uputio je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.
Suradnja s KHL Medveščak Zagreb u skladu je s Podravkinom strategijom ostvarivanja novih poslovnih uspjeha na vanjskim tržištu, s obzirom da su Podravkini brendovi već dugi niz godina prisutni u zemljama diljem svijeta.
Prema posljednjem istraživanju nezavisne agencije Ipsos Puls, potrošači su upravo Podravku prepoznali kako najuspješniju hrvatsku tvrtku na europskom tržištu. Podravka je međunarodna kompanija koja ima povezana društva i podružnice u 17 zemalja svijeta: Sloveniji, BiH, Makedoniji, Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Ukrajini, Rumunjskoj, Letoniji, Africi i Bliskom istoku, Rusiji, Australiji te u SAD-u i Kanadi. Proizvodni objekti nalaze se u tri različite zemlje – Hrvatskoj, Poljskoj i Češkoj.
KHL Medveščak Zagreb dio je međunarodne profesionalne hokejaške lige Europe i Azije, koja se smatra najjačom hokejaškom ligom izvanameričkog kontinenta te je 2. najjača hokejaška liga svijeta. KHL tako pruža internacionalnu platformu u čak 8 zemalja sa stanovništvom od preko 235 milijuna ljudi.
„Podravka ostvaruje uspješne rezultate na svjetskom tržištu već dugi niz godina, posebno na tržištu srednje Europe, gdje smo prisutni gotovo 50 godina. Stoga želimo naglasiti kako je suradnja s KHL Medveščak Zagreb izrazito kompatibilna s Podravkinom strategijom ostvarivanja novih poslovnih uspjeha na vanjskim tržištima. Podravkina najvažnija tržišta su, osim Hrvatske, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe na kojima Podravka ima jasnu strategiju, a to je ostvarenje vodećeg položaja s raznim kategorijama proizvoda s kojima je prisutna na navedenim tržištima. Prisutnost Podravkinih brendova upravo u državama ove hokejaške lige, uz našeg partnera, turističku agenciju Uniline, izvrsna je prilika za zajedničku promociju hrvatskog gospodarstva, turizma i sporta.“ – izjavio je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
Podsjetimo, Podravka je organizirala niz aktivnosti usmjerenih prema EU tržištu. U povodu Dana Europe i predstavljanja 20. Porina, Podravka je u svibnju u Opatiji organizirala „EU-Brunch“, sudjelovala je na Euro Gastro Festivalu u Dubrovniku, a uoči samog ulaska Hrvatske u EU, građanima Praga poklonila je koncert hrvatskog kantautora Gibonnija koji je predstavio novi album na engleskom jeziku “20th Century Man”. Pored toga, snimljeno je 28 televizijskih kulinarskih emisija u kojima su pripremana najpoznatija jela karakteristična za svaku od zemalja članica EU, a zajednička poveznica svih pripremljenih jela je „jedna žlica Vegete“. Po emitiranju posljednje od 28 kulinarskih emisija, izdana je i posebna kuharica u kojoj je objedinjeno svih 28 jela zemalja članica EU. U sklopu međunarodnog programa 60. Pula Film Festivala, Podravka je osmislila jedinstveni kulinarski program pripremanja i degustiranja prigodnih međunarodnih specijaliteta. S obzirom na polučeni uspjeh projekata, niz aktivnosti usmjerenih prema europskom tržištu se nastavlja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovo je valjda izgurao onaj Bošnjak kaj je bio faca u PR industriji ali propala firma.
Uključite se u raspravu