Slovenski proizvođač mineralnih i izvorskih voda Radenska očekuje da će njegov udio na hrvatskom tržištu rasti nakon ulaska Hrvatske u EU.
"Vodeći brend u Hrvatskoj je doduše Jamnica, ali s ulaskom Hrvatske u EU otpale su neke ranije administrativne barijere, pa u Radenskoj očekuju porast prodaje u Hrvatskoj", navodi ljubljansko "Delo", uz razgovor s direktorom Radenske Milanom Hojnikom. Hojnik nije želio komentirati odluku skupine Pivovarna Laško da u rujnu započne s prodajom Radenske, u kojemu će potencijalne investitore pozvati da predaju neobvezujuće ponude.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu