JGL počeo izvoziti Aqua Maris na talijansko tržište

Autor: Poslovni dnevnik , 30. srpanj 2013. u 22:00
Ivo Usmiani, direktor JGL-a/PIXSELL

Tržište slanih otopina za nos na bazi morske vode vrijedno je 82,5 milijuna eura, riječka tvrtka drži osam posto svjetskoga tržišta, a ambicije na talijanskom tržištu su im velike. Uvertira je to, kažu, u ozbiljnije širenje u Italiji

Riječka farmaceutska tvrtka Jadran galenski laboratorij (JGL) počela je izvoziti Aqua Maris na talijansko tržište. Tome je prethodilo potpisivanje ugovora s partnerskom tvrtkom Bruno Farmaceutici u siječnju. Ulaskom Hrvatske u EU u JGL-u očekuju olakšan izvoz.

Glavni im je cilj do kraja 2013. upoznati talijansku stručnu javnost i potencijalne kupce s tim brendom te osigurati dostupnost njihovih proizvoda u ljekarnama diljem Italije. Talijani će moći kupiti sprejeve za nos, baby kapi za nos, sustav za ispiranje nosa s vrećicama morske soli te oto sprej za uho koje Riječani proizvode pod tim brendom. Tržište u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode vrijedno je 82,5 milijuna eura i trenutačno ima dvadesetak konkurenata, no u JGL-u su sigurni kako ima prostora za dobro pozicioniranje tog brenda.

"Vjerujemo da ćemo uz kvalitetnu suradnju s partnerom osvojiti vrijedan dio tržišnog kolača, ali i kako je plasman Aqua Maris proizvoda u Italiji dobra uvertira širenju poslovanja na tom tržištu", ističu u JGL-u. Inače, ta riječka farmaceutska tvrtka ima već 21 godinu iskustva u internacionalizaciji, a cijelo poslovanje posloženo je na način da internacionalizacija bude uspješna – od strateške analize potencijalnih tržišta, postavljanja dugoročnih ciljeva, kompetencija internih resursa, projektnog vođenja izlaska na novo tržište do međunarodno etabliranih brendova. Danas čvrsto drži stečene pozicije na tržištima ZND-a i Jugoistočne Europe, a s direktnim ili indirektnim distribucijama proizvoda već posluje na mnogobrojnim tržištima Europske unije. Zahvaljujući know-how-u i internacionalnim brendovima, JGL danas izvozi na tridesetak tržišta svijeta i u strukturi prodaje izvoz ima udio od 75% u ukupnim prihodima.

U liniji Aqua Maris je 14 proizvoda, a tvrtka zahvaljujući tom brendu drži osam posto svjetskog tržišta u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode i unutar njega je drugi proizvođač na svijetu. Sa 90 milijuna prodanih proizvoda, Aqua Maris jedan je od najvećih hrvatskih izvoznih brendova.

Komentirajte prvi

New Report

Close