Bruketa & Žinić u Portlandu proglašena najboljom međunarodnom agencijom godine

Autor: Objava za medije , 29. srpanj 2013. u 12:15
Davor Bruketa i Nikola Žinić; Photo: Goran Jakus/PIXSELL

U petak je u Portlandu, Oregon, američki magazine Advertising Age (AdAge) proglasio ovogodišnje nositelje titula Small Agency of the Year.

U petak je u Portlandu, Oregon, američki magazine Advertising Age (AdAge) proglasio ovogodišnje nositelje titula Small Agency of the Year, a Bruketa&Žinić OM imenovana je titulom International Small Agency of the Year. Advertising Age je vodeći globalni medij namijenjenih marketinškoj i medijskoj zajednici. Uredništvo AdAgea je ovu inicijativu pokrenulo prije pet godina kako bi istaknulo najbolje agencije koje su ili potpuno neovisne ili koje nisu u većinskom vlasništvu holdinga ili mreže agencija.

Žiri sastavljen od urednika i novinara AdAgea te uglednih agencijskih ljudi proglašava najbolje u SAD-u, te zasebno prema SAD regijama, veličinama agencija, agencijskoj kulturi, kampanji i pro bono kampanji godine te se imenuje i jedna strana mala agencija godine, odnosno agencija sa sjedištem izvan SAD-a. Ocjenjuje se cjelokupna agencijska priča, organizacija i kultura te strategija, kreativnost i rezultati agencijskih projekata za klijente. 

“Nalazimo se u zlatnom dobu za male agencije kada utjecaj nema puno veze s veličinom.”, izjavio je Abbey Klaassen, urednik Advertising Agea. “Pametni oglašivači razumiju da su male agencije spretne, vrlo kreativne i inovativne. Agencije i kampanje koje spadaju u ovu kategoriju su među najboljima u industriji oglašavanja.”

“Ovogodišnja konkurencija je bila žestoka”, rekao je Rupal Parekh, zamjenik izvršnog urednika AdAgea i jedan od članova žirija. “Broj prijava je bio velik, a širina prijavljenih radova impresivna.”

“Kontinuirano me inspirira žirirati na ovom natjecanju.”, izjavio je izvršni urednik AdAgea Ken Wheaton. “Količina zaposlenika ovih agencija se može smatrati malenom, ali nema ničeg malenog u njihovim idejama.”

“Nadamo se da će nam ova titula pomoći da se istaknemo na međunarodnoj sceni, posebno sada kada poslujemo i u Azerbajdžanu i u Austriji.”, izjavio je Davor Bruketa.

“Small Agency inicijativa AdAgea je bitna jer stavlja naglasak na one agencije koje se na svim drugim velikim međunarodnim stručnim skupovima teško mogu istaknuti među velikim globalnim mrežama agencija.”, dodao je Nikola Žinić.

Profili svih laureata bit će objavljeni u idućem tiskanom izdanju AdAge-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close